FANDOM

Wiseman, inițial cunoscut ca Death Phantom, a fost o reîncărcare a haosului și adevăratul lider al Lunii Negre.

Personalitate Edit

Înfățișare Edit

Death Phantom nu mai avea o formă fizică reală. Deși fusese cândva om, corpul său a putrezit în timpul exilului său de pe Nemesis, iar înfățișarea pe care o afișa era o iluzie. Scheletul său are, în frunte, semiluna întoarsă a Clanului Luna Neagră. În timpul vieții, ochii îi erau mari, fără pupile.[1]

Ca Wiseman, el a purtat o pelerină închisă la culoare, care să îi ascundă fața și restul trupului, cu excepția mâinilor pe care și le ține în jurul unui glob.

De-a lungul seriei manga Edit

Death Phantom a fost un cetățean al Tokio-ului de Cristal, cu puteri remarcabile. Deși comisese numeroase delicte, Neo Regina Serenity nu l-a omorât. În schimb, aceasta l-a exilat pe Nemesis, cea pe îndepărtată planetă din Sistemul Solar.[2] El a intrat, la un moment dat, în contact cu cei care aveau să fie membrii Lunii Negre, promițându-le o lume fără Cristalul de Argint, pe care aveau să o domine. El i-a indemnat să folosească Cristalul Negru în planurile lor malefice.[1]

Arcul Black MoonEdit

Arcul Stars Edit

Death Phantom este menționat alături de celelalte forme ale haosului.[3]

Puteri și abilități Edit

Wiseman a fost cababil să absoarbă energie, ca atunci când a extras forța vitală din prizonierele Ami, Rei, Makoto.[1] Puterile i s-au mărit odată ce a fuzionat cu planeta Nemesis.[4]

Încă de când era om, Wiseman se deosebea datorită a două abilități: Evil Eye și Bestial Hands.[2] Așa cum a influențat-o negativ pe Black Lady, așa i-a controlat și pe ceilalți membri ai Lunii Negre. Prințul Demande a fost singura excepție în acest caz, deoarece acesta primise în dar una dintre abilitățile lui Wiseman, manifestată printr-un al treilea ochi, pe frunte, care a blocat puterile lui Wiseman.[4]

Referințe Edit

  1. 1,0 1,1 1,2 Act 21 - Complication, Nemesis
  2. 2,0 2,1 Act 22 - Hidden Agenda, Nemesis
  3. Act 59 - Stars 10
  4. 4,0 4,1 Act 24 - Attack, Black Lady

Alte date Edit