FANDOM

Manga

Rubeus este unul dintre membrii Clanului Lunii Negre şi liderul Surorilor Spectru. El provine de pe planeta Nemesis.

Profil Edit

Rubeus este un bărbat egoist şi care lasă pe alţii să-i facă treburile murdare, aşa cum este văzut în relaţia cu Surorile Spectru. El este loial lui Demande, asemnea lui Esmeraude, care este rivala sa. Totuşi în ciuda aprenţei sale, acesta pare să fie singurul care să bănuiască că intenţiile lui Wiseman nu sunt ceea ce par. Aceste impresii însă se vor dovedi a fii fatale pentru aceste, pentru că Wiseman îl va ucide.

Înfăţişare Edit

Rubeus este un bărbat cu părul roşcat care este similar cu o flacără. Ochii îi sunt tot roşii, iar pe frunte are semiluna neagră specifică şi în ureche un cercel cu cristal negru. El este îmbrăcat cu o vestă de piele maro, pantaloni de camuflaj şi ghete negre. Se spune că are şi o jachetă de camuflaj cu toate că el nu este niciodată văzut cu ea.

Acţiune Edit

În curând....

Puteri şi abilităţi Edit

Rubeus are puterea de a se teleporta precum toţi ceilalţi prin intermdiul cercelui de cristal. Printre abilităţile sale se numără zburatul, emanarea de energie negativă şi propagarea de raze.

Alte date Edit

  • Numele de Rubeus vine de la cuvântul latin care înseamnă roşu.
  • Relaţia de rivalitate cu Esmeraude este similară cu cea dintre Zoisite şi Nephrite.
  • Personajul lui Rubeus este primul personaj ucis de Wiseman din clan.