FANDOM

Anime
Nehelleniaanime

Nehelenia, înainte de a deveni rea

Diferențe față de manga Edit

Personalitate Edit

Vanitatea Neheleniei are, în anime, drept cauză singurătatea. Ea nu a avut intenții rele de la început, contrar versiunii sale manga, care o blesteamă pe mica prințesă să nu moștenească tronul Regatului Lunii. Își dorește să rămână frumoasă nu din vanitate, ci din frica de a nu se simți din nou singură.

Trecut Edit

Nehelenia nu a blestemat-o niciodată pe Serenity și nici nu a fost în anime o reîncarnare a haosului. Nehelenia domnit peste propriul ei regat.

De-a lungul seriei anime Edit

SuperS Edit

Sailor Stars Edit

În episodul 167, Nehelenia este întreruptă de o voce care o îndeamnă să distriguă sigiliul care o ținea închisă în altă lume, unde își poate păstra tinerețea. Când află că sailor senshi sunt încă în viață, Nehelenia, nervoasă, sparge oglinda reprezentativă pentru ura și dorința ei de răzbunare. Fragmentele din oglindă ajung în ochii oamenilor, iar creațiile cu înfățișarea asemănătoare Neheleniei îi atacă pe Michiru și Haruka. Lupta continută și cu Sailor Pluto care venise să le anunțe că Saturn va fi trezită.

În episodul 168,

În episodul 169,

În episodul 170,

În episodul 171,

În episodul 172, Nehelenia se luptă cu Saturn și Chibi Usa înainte ca Usagi să ajungă la castel. Chibi Usa nu reușește să îl facă pe Mamoru să se trezească, iar Nehelenia le spună că cei prinși în coșmarul ei nu se trezesc niciodată din el. Saturn este gata să o distrugă pe Nehelenia chiar dacă asta ar însemna să moară și ea. Când o atacă pe Saturn, Nehelenia și-o amintește pe Jupiter și de întrebarea pe care i-o pusese înainte. Nehelenia regretă că nu a exilat-o pe Saturn în oglindă, așa cum făcuse cu celelalte senshi. Acum, Saturn este prinsă în oglindă, iar Nehelenia o întimpină pe Usagi. Cu Chibi Usa dispărută din existență, Nehelenia dorește să afle de la Usagi dacă acum o urăște. Imediat după, le arată pe prietenele ei prinse în oglindă, pentru a o face să o urască și mai mult.

Mała Nehellenia
Nehelenia își dorește să o facă pe Usagi să simtă aceeași singurătate pe care o simțise ea, acum că toți prietenii și protectorii ei sunt incapabili să o mai ajute. Nehelenia îi povestește copilăria ei trăită în singurătate, și cum refleția sa a fost unicul ei prieten și singura persoană pe care o iubește. O atacă de multe ori, dar, chiar și așa, nu reușește să o facă pe Usagi să o urască. Nehelenia este vizibil deranjată de aceiași ochi inimoși, care o privesc, și nu înțelege cum încă nu o urăște, deși așa ar trebui după cât rău i-a făcut. Usagi, plângând, îi zice că, dacă era în locul ei, ea nu ar fi putut suportat singurătatea la fel de bine. Usagi îi cere să se răzbune numai pe ea și, astfel, să îi elibereze prietenii. Acest sacrificiu îi eliberează pe Mamoru și celelalte sailor senshi. Eternal Sailor Moon o roagă pe Nehelenia să își amintească ce își dorea în copilărie, iar Nehelenia, cu lacrimi în ochi, îi confirmă că își dorea să fie înconjurată de oameni care să o înțeleagă. Oglinda se sparge, iar Nehelenia este liberă să își retrăiască viața. Întorcându-se în vechiul ei regat, o Nehelenia mică își întreabă, de pe tron, supușii dacă adormise. Înainte de a se întoarce în cameră, Nehelenia le mai adresează o întrebare, la care supușii săi sunt încântați îi răspând afirmativ. Fericită, Nehelenia zâmbește.