FANDOM

Manga

Regina Nehelenia a fost o reîncarnare a haosului și lideră peste Luna Moartă.

Personalitate Edit

Înfățișare Edit

Nehelenia a fost o femeie frumoasă, cu părul brunet și lung, care îi trecea de glezne. Pupila ochiului este deschisă la culoare și asemănătoare cu cea a unei pisici.

De-a lungul seriei manga Edit

O festivitate a fost organizată în cinstea nașterii prințesei Regatului Lunii. Deși Regina Serenity ar fi fost încântată să o poftească pe necunoscută (în cazul în care intențiile îi erau pașnice), Nehelenia i-a atacat pe cei prezenți în sală, după ce le-a vorbit nu doar despre cum întunericul și lumina se necesită reciproc, ci și despre cum cele două (Nehelenia și Serenity) nu sunt originare de pe Lună. Înainte de a fi exilată în oglindă de către regina Serenity, Nehelina îi blesteamă fiica și regatul.[1] Tot Nehelenia a fost responsabilă de transformarea lui Helios, preot al Elysionului, într-un pegas.

Arcul DreamEdit

Regina Nehelenia, aflată într-una dintre oglinzile din cortul noului circ proaspăt venit în Tokio, este furioasă să audă cum membrii Regatului Lunii Albe au fost reîncarnați pe Pământ.[2] Nehelenia vorbește cu Zirconia și îi reamintește de amenințarea cu care se confruntă.[3] 

Nehelenia își vizitează capitvul, pe pegasul Helios, care refuză să se lase doborât. Amuzamentul avut inițial (știind bine că Helios își proiectează din când în când imaginea în afara cuștii în care îl închisese) se transformă în furie (când Helios o asigură că va fi învinsă într-un final), iar Nehelenia îl rănește pe Helios încă o dată. Regina vorbește apoi cu Zirconia care își cere imediat scuze după ce insinuează că Neheleniei i-ar fi cu neputință să folosească Cristalul de Argint (din cauză că n-ar fi conducătoarea de drept a Regatului Lunii și proprietara cristalului).[1]

[4]   [5] [6] [7] [8] [9] [10] 

Referințe Edit

  1. 1,0 1,1 Act 48 - Dream 10, Princess Dream
  2. Act 39 - Dream 1, Eclipse Dream
  3. Act 40 - Dream 2, Mercury Dream
  4. Act 41 - Dream 3, Mars Dream
  5. Act 42 - Dream 4, Jupiter Dream
  6. Act 43 - Dream 5, Venus Dream
  7. Act 44 - Dream 6, New Soldiers Dream
  8. Act 45 - Dream 7, Mirror Dream
  9. Act 46 - Dream 8, Elysion Dream
  10. Act 47 - Dream 9, Dead Moon Dream

Alte date Edit

  • Înainte de căderea Mileniului de Argint, Nehelenia a locuit în interiorul Lunii.
  • Spre deosebire de versiunea din anime, Nehelenia nu a devenit niciodată bună în manga.