FANDOM

Parallel Sailor Moon (română: Sailor Moon Paralelă) este un capitol din seria Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories. El a fost scris în cinstea Anului Iepurelui, iar personajele și acțiunea există doar în cadrul acestui capitol.

Rezumat Edit

Kousagi este fiica cea mică a lui Usagi Tsukino, care, asemenea mamei ei dintr-un alt univers, descoperă că soarta planetei stă în mâinile ei. Cu ajutorul celorlalte sailor senshi, ea va trebui să învingă inamicul și să restabilească ordinea.

Personaje Edit

Acțiune Edit

Într-un univers în care Rei, Ami, Makoto și Minako sunt și ele părinți, iar Usagi are încă o fiică, prietenele se întâlnesc, ca de obicei, în fiecare săptămână, pentru a sta de vorbă. Ami se plânge de întârzierea lui Minako, adăugând și că astăzi va munci suplimentar, la clinică. Rei trebuie să purifice o casă recent construită, iar, deși are probleme financiare, Makoto este fericită că soțul ei îi dă o mână de ajutor cu magazinul pe care urmează să îl deschidă. Minako, în schimb, este mai relaxată ca celelalte prietene. Soțul ei lucrează în televiziune, și de aceea ea și cu fiica sa au ocazia să se întâlnească cu actori cărora să le ceară autograful.

Ami dorește să își înscrie fiica în clasa de caligrafie a lui Rei, dar Minako insistă că un copil nu trebuie forțat să învețe, sugerându-i că, în loc să arunce cu banii pe cursuri, ar face mai bine să îi salveze pentru facultate. Comentariul o deranjează pe Ami, care îi amintește că ea și soțul ei nu câștigă mult ca medici. Minako se enervează și îi spune că nu înțelege cum niște doctori ar putea fi atât de deranjați de scrisul urât al copilului lor. Copiii își anunță mamele că se pregătesc de plecare pentru a nu întârzia la ora de gătit.

Chibi Usa și Hotaru, amândouă în clasa a IX-a, se opresc să discute cu mamele. Amândouă au ochelari și sunt interesate să intre la cele mai buni școli, așa cum a procedat și Ami. Neputându-se baza pe mama ei, Chibi Usa trebuie să îi poarte de grijă surorii sale, care are îndatorirea să supravegheze în acea zi, după ore, iepurii de la școală. Atunci, își face apariția și Usagi, iar fetele se plâng că a întârziat. Chibi Usa îi arată supărată toate facturile care au rămas neplătite și îi și amintește cum nu s-a prezentat la ședința cu părinții. Usagi, care uitase complet de aceste responsabilități, începe să plângă.

Între timp, fetele din clasa a III-a vorbesc despre întâlnirile mamelor lor și cum nu par să facă nimic interesant. După aceea, ele schimbă subiectul și încep să discute despre ce vor să facă după ore: Mina, la ptrecere; Mako, la cumpărat de haine; Rei jr., acasă, să tragă un pui de somn; Ami jr, să citească. Kousagi vrea să se ducă cu Ami jr, până în Jinbōchō, dar nu să citească, ci să mănânce la restaurantul de curry de acolo. Fetele nu sunt deloc încântate să audă cum mereu îi este foame și o iau imediat la fugă. Kousagi se împiedică și, după ce își scapă înghețata, începe să plângă. Ami refuză să o ia cu ea, mai ales să îi plătească mâncarea. Nici celelalte fete nu sunt încântate să o revadă, Mina zicând că nici nu ar sta de vorbă dacă mamele lor nu ar fi prietene.

Ele vor să stabilească cine rămâne cu Kousagi printr-un joc de Piatră, foarfecă, hartie, moment în care o pisică, care se așezase pe piciorul drept al fetei, o face pe Kousagi să țipe. Fetele încep să adore pe loc pisica cu blană roz, dar Kousagi nu este deloc încărcată, mai ales că, acum, o grămadă de alte pisici și-au făcut apariția. Mina îi aduce mai aproape pisica roz, ceea ce o sperie și mai mult. Cu toate acestea, Kousagi este fericită să audă că fetele vor să își petreacă timpul cu ea. Toate se joacă Piatră, foarfecă, hârtie, iar Kousagi este declarată câștigătoare. Drept premiu , fetele îi dau să care toate gențile lor, dar și pisica de mai devreme. Mina îi zice să vină la cofetăria din Shibuya și nu se opresc din alergat în ciuda strigătelor lui Kousagi. Deși are ore de gătit, ceea ce abia acum își amintise, Kousagi preferă să se ducă înainte de ore, cu celelalte la cofetărie, spre marea neplăcere a lor.

O lumină apare din senin pe cer, iar fetele simt că Pământul se află în pericol. Ele se întreabă unde este Kousagi, pentru a o putea proteja din calea cometei.

Kousagi aude vocea pisicii roz și este șocată să vadă că pisica are, în forma umană, părul tot de aceeași culoare ca blana. Kousagi începe să se sperie crezând că murise, și gândul imediat îi zboară la părinții ei, pe care vrea să îi vadă. Ei îi pare rău și de toate mâncărurile pe care nu apucase încă să le mănânce și nu îi vine să creadă că tocmai ea ar fi fost aleasă să salveze planeta. Kousagi ezită inițial, dar este de acord să se transforme rostind Parallel Moon Power, Make Up. După care, ea le revede pe celelalte fete, care acum sunt și ele transformate. Cometa se dovedește a fi compusă din iepuri, iar, Kousagi strânge laolaltă pisicile de mai devreme și le transformă într-una singură suficient de mare încât să înghită cometa din iepuri.

Michiru este supărată că au adormit la cursul ei, după ce că au și întârziat. Haruka încearcă să o liniștească, timp în care Kousagi și celelalte fete încearcă să se lămurească dacă totul a fost sau nu un vis. Între timp, pisica roz asigură cititorii că nimic nu a fost un vis.

Alte date Edit

  • Acțiunea are loc în iulie 1999.
  • Luna, Artemis, Diana și Luna-P apar în prima ilustrație, dar nu iau parte la acțiune.
  • Setsuna, Haruka și Michiru sunt profesoarele de la cursul de gătit, la care fetele sunt înscrise.
  • Soțul lui Rei lucrează la templu, dar și ca profesor.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon