FANDOM

În lumina reflectoarelor

Prima parte: 8 ianuarie 2021
Următoarea parte: 11 februarie 2021

Slider - filmul Eternal
Slider - filme

Nu ratați continuarea seriei Crystal: Sailor Moon Eternal! Filmul în două părți are la bază arcul Vis!

Bine aţi venit pe Sailor Moon Wikia România

Fii avertizat că acest wiki este plin de SPOILERE despre seria Sailor Moon. Citește pe riscul tău!

Această wikia a fost creată cu scop informativ pentru toţi fani seriei Sailor Moon.

Fandom este o comunitate formată din mii de utilizatori din întreagă lume, aşa că vă invit pe cei care vreţă să daţi o mână de ajutor să încercaţi să ajutaţi această comunitate să se dezvolte. De aceea nu fiţi timizi şi începeţi să editaţi dacă credeţi că ceva este incomplet sau are nevoie de modificări.

Personaje
Reguli
  1. Fiecare dintre modificări va fi făcută cu atenţie şi va fi putea edita de altcineva dacă este cazul.
  2. Conţinutul paginilor este cu scop informativ, de aceea nu trebuie să conţină limbaj licenţios sau ceva ofensator (mai ales când e vorba de articole care vorbesc despre actori)
  3. Această wikia este în limba română, deci va trebui să ţinem cont de normele gramaticii limbi române. De aceea când se scrie un articol se va face cu toate diacriticile: ă,î,ş,ţ,â. etc.
  4. Pentru orice nelămurire nu ezitaţi să cereţi ajutorul meu sau altor utilizatori. Nu vă faceţi griji dacă greşiţi ceva, mereu există butonul edit.
  5. Dacă aveţi vreo idee pentru vreo îmbunătăţire a acestui wiki, vă rog să o prezentaţi public pe blog, conversaţii sau chat ca să putem dezbate cum putem să o punem în aplicare.
  6. Fiecare uitlizator are obligaţia de a se comporta civilizat! Trebuies să fim înţelegători şi prietenoşi uni cu ceilalţi.
  7. Fără certuri, limbaj lincenţios, spargeri de cont, hărţuiri, mesaje cu ameninţări, blocări, spam sau orice altceva ar putea să facă această wikia să arate rău sau să facem rău altui utilizator !
  8. Toate modificările apar în istoricul paginii !!
  9. Tot ce se încarcă ca materiale video sau foto va fi făcut cu grijă !
  10. NU se poate utiliza această wikia ca site de comercializare sau pentru orice acţiune ilegală!
Senshi
Adu-ți contribuția la wiki!

Poţi contribui şi tu la dezvoltarea proiectului. Tot ce trebuie să faci e să găseşti un titlu potrivit conţinutului pe care doreşti să-l adaugi, introduci mai jos titlul articolului, apoi apeşi pe Creare articol. Introduci textul în noua pagină creată, iar la sfârşit apeşi Salvează pagina.

Ediția Eternal!

Ediția manga apărută și în România!

SM EternalEdition 1
Wiki aliate

Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Wiki-wordmark.png Anonymous Noise Logo Wiki-wordmark.png

Atenție!

Sailor Moon este proprietatea lui Naoko Takeuchi, Kodansha și Toei Animation. Sailor Moon Wikia nu este afiliată cu niciunul dintre proprietari, iar imaginile folosite au rol informativ și continuă să rămână proprietatea titularilor.

Conturi oficiale
Sondaj
Este personajul vostru preferat o Sailor senshi?
 
1
 
0

The poll was created at 16:48 on 15 septembrie 2020, and so far 1 people voted.

Format:Clear

Wiki  

Sailor Moon Wiki este o enciclopedie ce poate fi găsită în diverse limbi.

AnimangaRo Animanga Ro

AnotherBleachDanganronpaDiabolik LoversDragon BallFairy Tail Fukumenkei Noise GosickNarutoInuYashaOne PiecePretty CureSailor MoonUmineko no Naku Koro ni