FANDOM

Nephrite
[[File:Nephrite|250px]]
Informaţiile personale
Kanji

ネフライト

Romanji

Nefuraito

Zodie

Capricorn

Gen

Masculin

Statusul personal
Ocupaţie

Shitennou

Afiliaţii

Regatul Întunecat

Regina Beryl

Status

Decedat

Debut
Manga

Act 4 - Masquerade Dance Party

Anime

Episodul 13, Sezonul 1

Voce
Japoneză

Katsuji Mori

Nephrite este cel e al doilea dintre dintre generalii ai Regatului Întunecat.introdus în serie. De-a lungul primului arc al seriei manga, este dezvăluit Nephrite a fost unul dintre generalii Prințului Endymion.

ÎnfățișareEdit

Nephrite, este un bărbat înalt, cu părul lung brunet și ondulat. El poartă uniforma shitennou.

MangaEdit

Nephrite, este la origine, unul dintre cei patru Cavaleri Cerești ai Prințului Endymion. Mai târziu, el devine aliat al Regatului Întunecat, când este corupt de puterea Reginei Beryl.

Prima sa apariție este la sfârșitul actului 3, când îi este încredințată misiunea de a aduna energie pentru marele conducător și să găsească Legendarul Cristal de Argint. El jură răzbunare pentru soarta camaradului său, Jadeite.

În actul 4, Nephrite, crede că comoara Prințesei D ar putea fii Cristalul căutat, de aceea trimite un youma care să o posede. Asfel sub influența nefastă a lui nephrite, Prințesa D înfașcă comoara și dă să plece. Totoodată ea fură și energia omenilor de la petrecere. Numai că planurile lui sunt dejucate de sailor senshi. Cele trei sailor senshi o confruntă pe prințesa D, în timp ce Sailor Moon învinge mosntrul cu tiara ei.

În continuare, Nephrite încearcă să fure din nou energie de la oameni. El folosește din nou umbra sa, dar de data aceasta posedând un manechin care prinde viață ca „mireasă fantomă” și care răpește bărbați și le fură energia. „Mireasa fantomă” care este controlată de Nephrite reușește să-l manipuleze pe Motoki Furuhata prin spălarea creierului, care la rândul său a încercat să scurgă energia lui Makoto Kino. Când a venit Sailor Moon, Mercur, Marte, Makoto se smulge din transă și își dă seama că a fost păcălită.

Makoto este înfuriată de păcăleală și se transformă pentru prima dată în Sailor Jupiter după ce a primit un stilou de transformare de la ea de Luna. Nephrite își dezvăluie prezența celor patru fete. Numai că atacul Uraganului de Floari al lui Sailor Jupiter îl debiliteză și în cele din urmă este eliminat cu un fulger din tiara ei.

PuteriEdit

În versiunea manga, Nephrite se foloseșe de umbre pentru a-și creea servitorii săi youma. În actul 4, el se folosește de un monstru youme care o posedă pe Prințesa D, o persoană, pe când în actul 5, mosntrul lui posedă un manechin și care răpește bărbați și le fură energia.

RelațiiEdit

Sailor JupiterEdit

În curând...

Alte dateEdit

  • Asemnea lui Jadeite, numele de Nephrite este derivat de la o piatră cu această denumire.