FANDOM

Kousagi Tsukino este un personaj dintr-un univers alternativ, care există doar în Parallel Sailor Moon!
Kousagi Tsukino este fiica cea mică a lui Usagi Tsukino și a lui Mamoru Chiba. Ea este o gardiană.

Profil Edit

Personalitate Edit

Kousagi este o fetiță simpatică și sensibilă, care urăște ca alții să râdă pe seama ei. Ea adoră să mănânce și, din cauza asta, fetele prietenelor mamei ei se enervează. Kousagi este și puțin naivă.

Înfățișare Edit

Kousagi are părul roz,[1] ca sora ei mai mare. Ea poartă o rochiță de vară și sandale negre. La fel ca mama și sora ei, Kousagi are părul aranjat în stil odango.[2] Cerceii îi sunt rotunzi și roșii. [3]

Ca sailor senshi, Kousagi poartă obișnuitul fuku (o bluză albă, cu un guler de marinar și o fustă plisată), care are prins, în dreptul panglicii, un cap de iepure, identic cu cerceii și accesoriul de pe tiară. Părul îl are mai lung și este prins în două cozi, cu câte un elastic cu cap de iepure. Ea are aceleași agrafe în par ca Sailor Moon.[2]

De-a lungul seriei manga Edit

Ea ar fi vrut să meargă cu mica Ami, până în Jinbōchō, acolo unde este un restaurant de curry. Kousagi ajunge la prietenele ei, care, odată ce o văd, o iau la fugă. Ea le cere să se oprească și, încercând să le ajungă, se împiedică și cade. Kousagi își scapă și înghețata și începe să plângă. O pisică cu blana roz o prinde de picior, iar o sumedie de alte pisici își face apariția. Frica fetei este alimentată de Mina care îi aduce și mai aproape pisica roz.[2]

Kousagi este fericită să audă că fetele sunt de acord să își petreacă timpul cu ea, iar apoi toate se joacă Piatră, foarfecă, hârtie. Kousagi iese câștigătoare și, din această cauză, îi sunt date să care pisica și toate lucrurile fetelor, care o părăsesc la scurt timp. Deși are ore de gătit, Kousagi preferă să se ducă cu celelalte la cofetărie, spre marea neplăcere a celorlalte.[2]

După ce o lumină apare pe cer, Kousagi aude pisica de mai devreme. Ea este șocată să vadă că, în forma umană, părul este tot de culoare roz. Kousagi începe să se sperie, și, deși ezită inițial, Kousagi este de acord să se transforme rostind Parallel Moon Power, Make Up. Cometa se dovedește a fi compusă din iepuri, iar Kousagi le strânge laolaltă pe pisicile de mai devreme și le transformă în una singură suficient de mare încât să înghită cometa din iepuri.[2]

Kousagi, micile Rei, Ami, Mako și Minase trezesc la cursul de gătit, de parcă totul ar fi fost un vis.[2]

Puteri și abilități Edit

Referințe Edit

  1. Image004.jpg
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 Parallel Sailor Moon
  3. Kousagitsukinofullcolour.jpg

Alte date  Edit

  • Kousagi Tsukino apare într-un singur capitol.