FANDOM

Ghost Cistern a fost un genius loci.

Profil Edit

Personalitate Edit

Ghost Cistern desconsidera nu doar tot ce era modern, ci și persoanele pe care le întâlnea. Ea le-a caracterizat ca fiind necivilizate, iar atitudinea pe care le-o afișa era una jucăușă.

Înfățișare Edit

Ghost Cistern avea părul brunet. Ea nu purta încălțăminte, dar îmbrăcămintea era compusă din două articole de vestimentație.

Acțiune Edit

Înainte de seria manga Edit

Ghost Cistern a trăit foarte mulți ani, băntuind încă din perioada Edo locul pe care avea să fie construită Academia de Fete T.A. Cu 300 de ani în urmă, ea a fost închisă în fântâna existentă în locul pe care îl bântuia.[1]

De-a lungul seriei manga Edit

Minako aruncă o privire în fântâna pe care o găsește în pădurea școlii la care învață prietena ei Rei. În acel moment, este eliberat, fără știința lui Mimako, spiritul protector al fântânii. La scurt timp, Ghost Cistern o surprinde pe Rei alergând și intră în corpul ei.[1]

O colegă se aproprie de ea, cu intenția de a îi dărui lui Rei ce gătise la oră. Ghost Cistern este amuzată și, cu toate că fata fuge de ea după ce sesizează că este ceva în neregulă cu Rei, Ghost Cistern reușește să o prindă. Minako simte aura malefică a fantomei și se transformă în Sailor Venus. Ea rostește Crescent Boomerang, iar Ghost Cistern, mirată și ușor rănită, îi cere să se prezinte. Venus îi ordonă să se arate în adevărata formă, ceea ce fantoma și execută preț de câteva secunde. Întoarsă în Rei, fantoma își aproprie buzele de ale lui Venus, gata-gata parcă să o mănânce. Sailor Venus folosește un al doilea atac pe Ghost Cistern, care o dezintegrează imediat.[1]

Puteri și abilități Edit

Ghost Cistern putea poseda oameni. Cu toate acestea, ea nu s-a aparat de niciun atac și nu părea să aibă vreo abilitate pe care să o poată folosi în defensivă. Fiind o fantomă, ea nu îmbătrânea.

Referințe Edit

  1. 1,0 1,1 1,2 Chapter 3: Rei and Minako's Girls' School Battle?!

Alte date Edit

  • În Eternal Edition, numele îi este tradus drept Ghost Sistern.
  • Ghost Cistern apare o singură dată.