FANDOM

Chibiusa sau Sailor Chibi Moon
IMG 20170907 002113 283
Informaţiile personale
Gen

Feminin

Familie

Neo Queen Serenity (mamă), Regele Endymion (tată)

Statusul personal
Ocupaţie

Prințesă, elevă, luptătoare senshi

Afiliaţii

Crystal Tokyo

Debut
Manga

Act 14 - Conclusion and Commencement, Petite Étrangere

Voce
Japoneză

Kae Araki

Chibiusa este fiica din viitor a lui Usagi Tsukino și a lui Mamoru Chiba, venită din secolul al XXX-lea. Ea este moștenitoarea lui Neo Queen Serenity, regină peste Crystal Tokyo.

Pentru a nu fi confundată cu Usagi din secolul XX, familia și prietenii folosesc porecla Chibiusa (mica Usagi), iar numele complet al fetei este Usagi Small Lady Serenity.[1] Părinții săi din Crystal Tokyo și alți cunoscuți i se adresează cu Small Lady.

Personalitate Edit

Deși de viță nobilă, Chibiusa era adesea hărțuită de copiii de vârsta ei din cauză puterilor aparent neexistente la acea vreme, mulți presupunând că ea nu este nici măcar fiica biologică a lui Neo-Queen Serenity. Comportamentul lor a afectat-o pe fată, lucru evidențiat când Death Phantom s-a folosit de aceste trăiri pentru a îi corupe mintea și de a o aduce de partea lui, transformând-o în Black Lady.

Înfățișare Edit

Chibiusa are parul roz, aranjat într-un mod similar cu cel al mamei sale. Ochii îi sunt de culoare roșie.

De-a lungul seriei manga Edit

Arcul Dark Kingdom Edit

O fată necunoscută cade din cer, întrerupând sărutul îndrăgostiților Usagi Tsukino și Mamoru Chiba.[2]

Arcul Black Moon Edit

Arcul InfinityEdit

Arcul DreamEdit

Arcul StarsEdit

Referințe Edit

  1. Act 20 - Crystal Tokyo, King Endymion
  2. Act 14 - Conclusion and Commencement,Petite Étrangere

Alte dateEdit