FANDOM

Beware of Tanabata (română: Feriți-vă de Tanabata) este al doilea capitol din arcul Chibi Usa's Picture Diary și, implicit, al doilea din seria Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories. El a apărut și în volumul 6 din Sailor Moon Eternal Edition (pagina 251).

Rezumat Edit

O femeie misterioasă împarte ceasuri de mână tinerilor. Când Chibi Usa primește unul de ziua ei, fata începe să se comporte straniu.

Personaje Edit

Acțiune Edit

Este 30 iunie, iar Chibi Usa (902 ani) și Usagi își sărbătoresc ziua de naștere, alături de prieteni și familie. Usagi primește o brățară din stele. Chibi Usa poartă rochița primită de la prietene și i se dau în dar o carte cu ilustrații, despre legendele constelațiilor (din partea colegei sale de clasă Momoko) sau un ceas de mână Sailor Moon (de la Mamoru). Minako îl tachinează puțin pe Mamoru pentru faptul că achiziționarea unui asemenea obiect ar însemna intrarea într-un magazin de jucării. Mamoru respinge afirmația, povestind cum o figură misterioasă, cu pelerină, vindea lângă magazin aceste ceasuri pentru copii și, văzând că funcționează, l-a cumpărat pe loc. Usagi insistă să își primească și ea cadoul de la Mamoru, un lănțișor de la Tiffany. Momoko descoperă că înlăuntrul ceasului există un compartiment pentru fotografii.

Ziua următoare, la Școala Elementară Publică Jûban, fetele își arată unele altora ceasurile de mână, identifice cu cel al Chibi Usei.

Mika a pus în interiorul ceasului o poză cu Kyûsuke, iar Momoko, cu Fudo, fiul unui antreprenor. Chibi Usa preferă să păstreze secret conținutul pozei din interiorul ceasului ei. Tot mergând, ele se întâlnesc cu Michiru și Haruka. Cele două remarcă că firele de bambus pe care le cară Chibi Usa sunt pentru festivalul Tanabata, dar și că toate dorințele de pe foițele prinse de bambus sunt despre băieții din clasa Chibi Usei. Conversația le este întreruptă de aceeași figură misterioasă de dinainte, care le întreabă dacă cunosc legenda din spatele festivalului (o tânără soție căreia nu îi fusese permis de către zei să se vadă cu soțul ei mai mult de o zi pe an). Figura necunoscută este dezamăgită de atitudinea fetelor (uneia nu îi vine să creadă; alta s-ar căsători cu cineva cu care să se poată întâlni mereu), dar și Hotaru și Michiru. Astfel, fetele încep să vorbească din nou despre băieții din clasă, iar Momoko își ajută una dintre prietene cu un sfat atunci când aceasta le mărturisește că nu știe pe cine să aleagă. Dispariția subită a necunoscutei o face pe Hotaru să își pună întrebări. Chibi Usa și Momoko își arată ceasurile de mână.

Fiind în dezacord cu Momoko, Kyûsuke crede că lucrul important la un bărbat este reprezentat de mușchi, nu de portofel. Spre neplăcerea lui Kyûsuke, Sorano punctează că, pe termen lung, este mai importantă starea financiară a unui bărbat. Atenția lor le este imediat furată de necunoscuta cu pelerină, care le vinde ceasuri fetelor.

Din ce citește Diana, din cartea despre legendele din spatele festivalului Tanabata, reiese că soții Kengyû și Shokujo urmează să se întâlnească joi, pe 7 iulie. Apoi, Ami le dă prezintă și varianta științifică a poveștii, potrivit căreia Kengyû, cunoscut ca stelele Altair, și Shokujo cunoscută ca Vega, sunt situate la 16 ani-lumină una de alta.

Ceasurile cumpărate de la necunoscută încep să le transmită mesajele subliminale posesoarelor, inclusiv Chibi Usei, pe care Diana o scoate imediat din transă. Simțind că ceva este în neregulă, Chibi Usa și Diana se prezintă la întrunirea din Parcul Ichinohashi, de Tanabata. Acolo, își fac apariția femeia misterioasă și alte două tinere. Femeia cu pelerină le instigă pe tinere să își exercite toate eforturile în construirea unei cariere și să uite complet de bărbații în care, conform spuselor ei, nici tu te poți încrede. Când Chibi Usa se transformă, atunci și femeia misterioasă își dă jos pelerina. Nu mică îi este surpriza să o vadă pe așa-zisa Sailor Moon. Bineînțeles, planul nu îi funcționează pentru mult timp. Chibi Usa o demască, iar impostoarea recunoaște că ea este, de fapt, țesătoarea Shokujo. Plânsul nu i se oprește mai ales atunci când își amintește de absența soțului, dar și cum, în opinia ei, s-a îngrășat peste măsură. Shokujo spune și cum și-ar dori să aibă o față naturală frumoasă, ca a lui Sailor Moon, pentru că i s-a părut că, de când a văzut-o soțul ei fără machiaj, acesta s-a distanțat de ea și a început să plouă în fiecare zi de Tanabata, ceea ce îi împiedică trecerea peste Fluviul Ceresc. Cele două tinere care erau în stânga și în dreapta lui Shokujo continuă să o mintă și să o întoarcă împotriva lui Kengyû, asigurând-o că soțul ei este cu o tânără prostuță. Insistând că niciodată nu te poți încrede într-un bărbat, Zeta și Epsilon își dezvăluie planul malefic, adăugând că, pe lângă energia posesoarelor de ceasuri, ele au de gând să absoarbă și energia partenerei lor. Diana își amintește că cele două fac parte, alături de Shokujo, din același asterism. Sailor Chibi Moon folosește Pink Sugar Heart Attack și le dezintegrează înainte ca ele să poată lansa un atac.

Drept urmare, ceasurile se distrug, iar posesoarele ies din transă. Vremea se îmbunătățește și ea, iar Kengyû apare imediat în fața soției lui, gata parcă să o îmbrățișeze. Deși Shokujo este speriată, Kengyû o liniștește și o asigură că o iubește și că nu poate renunța la o căsnicie de aproape 3000 de ani. Shokujo, în schimb, nu pare impresionată, amintindu-i că, de fiecare dată când ea îl sună, intră căsuța vocală. Kengyû evită să îi confirme dacă își pierde timpul în loc să muncească, în perioada în care nu sunt împreună, și, încercând să facă o glumă pe seama diferențelor dintre soții și fete tinere, primește o palmă de supărare.

Chibi Usa le dorește o căsnicie fericită și lipsită de certuri, neuitând să menționeze în jurnal că ea și-ar dori să aibă pe cineva care să îi poată fi mereu alături.

Usagi este mândră să audă cum Chibi Usa a învins în lupta cu creatoarele ceasurilor, iar Mamoru își cere scuze pentru că a cumpărat de la ele. Pentru ca Mamoru să se poată revanșa față de ea, Chibi Usa îi cere să îi cumpere un alt cadou: un colier de aur cu perlă. Usagi este supărată să audă că ceea ce îi cere Chibi Usa este mult mai scump decât colierul ei.

Alte date Edit

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon