FANDOM

Beware of the Transfer Student! (română: Feriți-vă de studenta transferată!) este primul capitol din arcul Chibi Usa's Picture Diary și, implicit, primul din seria Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories. El a apărut și în volumul 4 din Sailor Moon Eternal Edition (pagina 251).

Rezumat Edit

Chibi Usa nu este singura elevă nouă de la Școala Elementară Jûban. O fată misterioasă tocmai s-a transferat, iar colegii de clasă încep să dispară unul câte unul.

Personaje Edit

Acțiune Edit

Profesoara o prezintă pe Usagi Tsukino colegilor din clasa 1-1. Ei sunt amuzați de părul neobișnuit al fetei și de numele ce semnificația de iepure, pe care îl poartă. Profesoara o mută lângă Momoko Momohara, care o salută cu căldură. Kyûsuke o tachinează și îi spune că, din cauza staturii ei, îi va zice Chibi. Momohara îi ia imediat apărarea, dar nu are niciun efect asupra băiatului care îi spune să nu se bage în discuție. Kyûsuke are o insignă cu Sailor V, făcută de sora lui Kotono, de la care știe că, în familia Tsukino, mai există o fată cu același nume ca al noii sale colege. Deși Chibi Usa este rușinată de porecla pe care o are acasă, Momohara și alte fete sunt incantate să audă că i se zice Chibi Usa. Tot aceasta îi zice de o altă colegă nouă, venită cu patru zile în urmă la Școală Elementară Jûban. Lyrica este fiica ambasadorului Regatului U, informație dată de Sorano, cu încântare Chibi Usei. Afirmând că se simte amețită, Lyrica îi cere lui Ishihara să o însoțească până acasă, în pauza de prânz. În acest timp, Chibi Usa remarcă un miros ciudat în aer. Ajunsă acasă, Chibi Usa vorbește cu familia despre noii colegi și îi desenează în jurnalul pe care profesoara i-a recomandat să îl păstreze. Familia lui Momohara are un restaurant chinezesc, și face parte, împreună cu Chibi Usa, din comitetul de grădinărit. Familia lui Kyûsuke deține un magazin de tăieței Soba. Fratele lui Usagi ia și el parte la discuție, spunând că în ambasada Regatului U nu a mai locuit nimeni timp de mulți ani.

Următoarea zi profesoara le urează bună ziua elevilor, și observă că Ishihara lipsește fără să se fi învoit înainte. Deși Lyrica spune că nu are nicio idee, băieții încep să discute și să se întrebe dacă Ishihara nu a ajuns acasă atunci când a plecat cu fata. În pauză, Momoko îi amintește Chibi Usei că florile din grădină trebuie udate pentru a nu se ofili, moment în care Lyrica își face apariția și o sperie pe Chibi Usa, căreia îi vorbește despre cât de apetisanți îi sunt obrajii rozalii. După aceea, Kuwano o conduce pe Lyrica acasă. Fata, nici de această dată, nu mănâncă de prânz împreună cu colegii. Chibi Usa și Kyûsuke o găsesc în grădină mâncând una dintre flori. După ore, Chibi Usa vorbește și cu luptătoarele Senshi. Din cele auzite, Makoto crede că Lyrica este un vampir, iar că țipetele ce se aud din Ambasada Regatului U, stiută drept Casa iadului, vin de la victimele fetei. Makoto le scoate pe fete în oraș, să mănânce Yakiniku, o mâncare bogată în usturoi.

Profesoare le trimite a doua zi pe Chibi Usa și Momohara acasă la Lyrica, pentru a îi da temele. Kyûsuke îl ia pe Sorana și le însoțește pe fete. Ei ajung acasă la fata care lipsise în acea zi de la școală, intră în curtea plină cu florile din care Chibi Usa și Kyûsuke o văzuseră mâncând. Acolo sunt și morminte, o vedere care îi înspăimântă. O mână o apucă pe la spate pe Chibi Usa; o mână care se dovedește a fi a mamei Lyricăi. Femeia îi invită la un ceai, vizibil deranjată de un miros de usturoi. Ea neagă posibilitatea ca Lyrica să fie un vampir, zicând că băieții au ajuns, cu siguranță, acasă. Îi servește cu flori în zahăr. Între timp, Ikuko Tsukino o trimite pe Usagi după Chibi Usa.

Când vor să plece de la ambasada Regatului U, prietenii observă că Momohara dispăruse. Se întorc și, astfel, o prind pe mama Lyricăi pe punct de a îi suge sângele prietenei lor. În acest moment, Lyrica iese din sicriu și, împreună cu Ishihara și Kuwano, îi atacă pe Kyûsuke, Chibi Usa și Sorano. Din fericire, Sailor Moon și Sailor V le sare în ajutor copiilor. Sailor Moon o transformă pe Lyrica într-o floare și, la atingerea Chibi Usei, se dezintegrează.

A doua zi, Momohara crede că ce s-a întâmplat a fost un viz, dar Kyûsuke este convins că nu este așa și îi cere Chibi Usei să confirme acest lucru. Tot acesta îi dă insigna cu Sailor Moon, pe care sora lui a făcut-o pentru Chibi Usa.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon