FANDOM

Manga
Sailorchibichibimoon

Chibi Chibi, cunoscută și ca Sailor Chibi Chibi, este identitatea pe care și-o asumă Sailor Cosmos.

Profil Edit

Personalitate Edit

Înfățișare Edit

Părul roz îl are aranjat în stil odango, iar bretonul este împărțit în două. Ea are ochii albaștri.

Ca sailor senshi, Chibi Chibi poartă cunoscutul fuku, cu cizme până la genunchi, care se termină fiecare cu o inimă. Fusta pliată este de culoare albastră, la fel ca a lui Sailor Moon. Funda din piept este roz, iar în centrul ei se află o altă inimă. Chibi Chibi se deosebește de alte senshi datorită aripilor sale, care pot fi zărite uneori.

De-a lungul seriei manga Edit

Arcul Stars Edit

După ce coboară din cer, Chibi Chibi se cățără pe un vapor. Acolo, ea dă peste o tânără inconștientă.[1]

Ikuko găsește cana Chibi Usei și, neștiind cui îi aparține, strigă numele scris pe ea, moment în care care Chibi Chibi își face apariția.[1]

Fetele ajung acasă la familia Tsukino, iar Usagi nu recunoaște încălțămintea de la întrare. Ea este șocată să audă că fetița din fața ei este, conform lui Ikuko, sora ei mai mică. Toate prietenele se întreb cine este, de fapt, această necunoscută, și se gândesc că fetița ar putea fi sora Chibi Usei. Fetița nu le este de mare ajutor, ea nefăcând altceva decât să spună Chibi-Chibi și să repete ce aude. Discuțiile încetează când Ikuko le trimite acasă pe prietenele lui Usagi, iar pe Chibi Chibi o pregătește de culcare. Mai târziu, Chibi Chibi intră în camera lui Usagi, iar cele două dorm împreună, una lângă altă.[1]

Ikuko le conduc pe membrele trupei Trei Lumini în camera lui Usagi. Înainte ca Ikuko să o ia din cameră pe Chibi Chibi, care stătea la capătul lui Usagi, Seiya are senzația că, preț de câteva secunde, Chibi Chibi are o pereche de aripi albe, la spate.[2]

Chibi Chibi se joacă în nisip, iar împreună cu ea sunt Luna, Artemis și Hotaru, care, asemenea altor gardiene, dispare din senin.[2]

Întoarsă acasă, Chibi Chibi trage un pui de somn. Cele Trei Lumini o trezesc și îi cer arzătorul de tămâie cu care venise la familia Tsukino. Fetița refuză în repetate rânduri, dar aburul emanat capătă forma umană a celei pe care o întâlnise pe vapor. Ea o asigură pe Chibi Chibi că cele din fața ei nu sunt inamici.[2] Prințesa Kakyuu le spune cât de ajutor fusese Chibi Chibi care, nu doar a informat-o cu privire la Trei Lumini și Sailor Moon, ci și a vindecat-o cu puterea ei stelară. Chibi Chibi se transformă apoi în gardiană, rostind Chibi-Chibi Crystal Power, Make Up![3]

Sailor Chibi Chibi și Sailor Starlights ajung la locul bătăliei, iar Usagi este surprinsă să le vadă. Acasă la Sailor Star Maker, Usagi face cunoștință cu Prințesa Kakyuu. La un moment dat, în n timpul discuției, Usagi o ține în poală pe Chibi Chibi. După aceea, Taiki și Yaten o țin pe Chibi Chibi de mână și părăsesc camera, pentru a o lăsa singură pe Usagi cu Seiya. Timpul trece, iar Seiya se oferă să le ducă acasă pe Usagi și Chibi Chibi, dar Usagi o refuză politicos.[3]

Pe drum, Chibi Chibi se oprește pentru a se da în leagăn, timp în care Usagi o privește cu blândețe. Usagi o întreabă cine este, în realitate, Chibi Chibi care, deși nu spun aproape niciun cuvânt, pare să o înțeleagă în toate. Chibi Chibi îi răspunde, zicându-i că Sunt eu (I'm me). Neplăcându-i cum Chibi Chibi pare să evite să îi dea un răspuns concret, Usagi începe să o alerge prin parc. Usagi dă peste un cristal pe care îl înmânează ulterior unei necunoscute, iar Chibi Chibi, la fel ca Usagi, o privește nedumerită. Usagi o apară apoi pe fetiță din calea furtunii de energie, pe care Sailor Galaxia o provocase.[3]

Puteri și abilități Edit

Referințe Edit

  1. 1,0 1,1 1,2 Act 51 - Stars 2
  2. 2,0 2,1 2,2 Act 53 - Stars 4
  3. 3,0 3,1 3,2 Act 54 - Stars 5

Alte date Edit

  • Apariția lui Chibi Chibi se aseamănă cu cea a Chibi Usei.
  • Chibi Chibi are aceeași actriță de voce ca Usagi.