FANDOM

Black Lady a fost o versiunea coruptă a Chibi Usei, care s-a alăturat Clanului Luna Neagră.

Personalitate Edit

Black Lady este sub controlul lui Wiseman, care s-a folosit de sentimentele fetiței pentru a o întoarce împotriva familiei și prietenilor ei.

Dorește ca Neo Regina Serenity să îngenuncheze în fața ei.[1]

Înfățișare Edit

Demande identifică asemănările între Black Lady și Neo Regina Serenity .[1] Black Lady are părul roz, prin în două cozi. El arată exact ca cel al Chibi Usei, cu excepția lungimii cozilor care ajung aprope de pământ. Pe frunte, are o semilună întoarsă, neagră. Poartă o pereche de cercei negri, de cristal și o rochie lungă, de aceeși culoare. În jurul

De-a lungul seriei manga Edit

Arcul Black Moon Edit

Chibi Usa îl ia de mână pe Wiseman, iar haosul pune stăpânire în univers. Simțind că ceva este în neregulă, Sailor Pluto îi anunță pe ceilalți de pericolul în care se află Chibi Usa. Tuxedo Mask o ia la fugă spre direcția în care dispăfuse Chibi Usa, nepăsându-i că nu se va mai putea întoarce niciodată. Între timp, Chibi Usa este deja transformată de Wiseman în Black Lady. Tânăra se oferă să îl însoțească pe planeta Nemesis.[2] 

Din cauză că lucrurile începură să le scape de sub control (Sailor Moon evadase), Rubeus , care nu își dorește sub nicio formă să moară, bate în retragere. Black Lady îl face laș, iar Wiseman îl omoară imediat.[2]

O formă de femeie i se ivește lui Tuxedo Mask, care îl ia de mână pe tânărul derutat la vederea lui Chibi Usa complet schimbată.[2] Sailor Moon este hotărâtă să îl aducă înapoi pe Tuxedo Mask, iar fetele o însățosesc în căutare. Hoinărind prin univers, Luna-P le iese în cale.[1]

Safir și Demande se trezsec într-o temniță subterană de pe Nemesis, cu Black Lady de față. Tânăra îi adusese acolo, pentru că suprafața planetei devenise instabilă din cauza Cristalullui de Argint și a exploziei pe care o provocase. Cu toate că au ars suprafața planetei, Black Lady este încântată să îi anunțe ca acest lucru a provocat Nemesis să se dezvolte și să devenină de neoprit. Wiseman îi cheamă, iar Black Lady îi duce pe amândoi la el, într-un univers susținut de puterea cristalului Lunii Negre: castelul lui Wiseman. Abia acolo Wiseman le dezvăluia identitatea lui Black Lady. Demande simte că ceva nu este în ordine cu Wiseman care le dă un set și mai puternic de cercei. Wiseman le arată cristalul lui Serenity a cărui putere, conform spuselor lui Black Lady, doar posesoarea o poate folosi. Nemulțumit de acest lucru, Wiseman o trimite pe Black Lady să îi aducă cristalul lui Sailor Moon, iar, în tot acest timp, Black Lady pare a fi într-o transă, dispusă să îi asculte orice poruncă. Demande încearcă să îl facă pe Wiseman să se îndoiască de intențiile lui Black Lady, dar aceasta nu pare deranjată, ci chiar motivată să îi dovedească contrariul. Înainte de a pleca, Black Lady îi îmbrățișează pe Endymion și le spune lui Demande și Safir că cerceii îi vor teleporta oriunde vor. Zicându-i că nimic nu îi va despărți, Black Lady îl sărută pe Endymion.[1]

Un nou cristal al Clanului Negru a apărut pe suprafața Lunii din cauza lui Black Lady care este văzută intrând în castelul Regatului Lunii. Black Lady se întâlnește față în față cu tatăl ei, căruia îi spune că a găsit în sfârșit pe cineva care să o facă să își trezească puterile. Când Sailor Moon intră în sală, Black Lady o atacă imediat, încercând astfel să îi ia broșa în care se află cristalul. Drept răspuns, Neo Regina Serenity , care încă era cristalizată, își atacă fiica care le repoșează părinților că nu a dorit-o nimeni din Mileniul de Argint. Regele Endymion o strigă pe numele adevărat, dar Black Lady, în schimb, îl cheamă pe Wiseman. Ea se proclamă Black Lady, Conducătoare[1]peste Nemesis.

[3]  [4] 

Arcul DreamEdit

Din cauza lui Palla-Palla, care schimbase vârsta lui Usagi cu cea a Chibi Usei,[5] Rei, Makoto și Minako o confundă pe fată cu Black Lady.[6] 

Referințe Edit

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Act 23 - Covert Maneuvers, Wiseman
  2. 2,0 2,1 2,2 Act 22 - Hidden Agenda, Nemesis
  3. Act 24 - Attack, Black Lady
  4. Act 25 - Showdown, Death Phantom
  5. Act 39 - Dream 1, Eclipse Dream
  6. Act 40 - Dream 2, Mercury Dream

Alte date Edit

  • Black Lady este Chibi Usa. În schimb, Mistress 9 , care posedă trupul unei alte senshi , este un extraterestu care nu are nicio legătură cu Hotaru în afară de simplul fapt că o folosește pe post de gazdă.