FANDOM

Act 7 地場衛—TUXEDO MASK

Act 7 - Chiba Mamoru TUXEDO MASK

Japanese Act 7
Informaţiile seriei
Seria manga

Sailor Moon

Arcul

Regatul Întunecat

Capitolul

7

Precedent

Act 6 - Tuxedo Mask

Următorul

Act 8 - Minako, Sailor V

Act 7 - Mamoru Chiba, Tuxedo Mask este cel de al șaptelea capitol al volumului 2, al arcului 1 al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi.

Rezumat Edit

Zoisite se folosește de magazinul lui pentru a cotrola miințile și voința oamenilor cu scopul de a-o captura pe Sailor Moon, singura care ar putea deține informații despre prețiosul Cristal. Când Sailor Moon și gardienele se confruntă direct, Zoisite o atrage într-o capcană. Însă se pare că Sailor Moon este salvată de un alt gardian...

Personaje Edit

Sailor senshi:

Regatul Întunecat

Personaje aliate:

  • Luna
  • Mamoru Chiba/Tuxedo Mask

Alte personaje:

Acțiune Edit

Usagi se trezește într-un apartament necunoscut. Ea se ridică din pat când Mamoru Chiba intră în încăpere. Usagi este mirată însă realizează rapid că Mamoru este Tuxedo Mask, după ce îi vede capa pe canapea. El îi povestește motivul pentru care caută Cristalul de Argint,și anume să-și recupere amintrile din trecutul său și al familiei sale, dar și pentru că visează despre o femeie care îi cere cristalul. Fără să vrea Usagi lasă garda jos și se îndrăgostește de el, în ciuda avertismentelor Lunei.

Între timp, Luna comunică cu aliatul ei misterios, în timp ce Regatul Întunecat face pregătiri. Beryl o vizitează pe Metalia și îi oferă energie. Metalia îi ordonă să găsească mai multă nergie și Critslul de Argint. Inamicul încă nu știe despre puterile misterioase ale acestuia și nici nu își imaginează cumde Sailor Moon a reușit data trecută să salveze oamenii. Regina Beryl âi comandă lui Zoisite să o captureze pe Sailor Moon pentru că aceasta ar putea deține informații vitale despre cristal.

Pe Pământ, oamenii din orași sunt atrași de magazinul de închiriat DVD-uri, preintre care și Naru-Chan care se plânge colegelor că nu prea a mai văzut-o în ultima vreme. Chiar și așa, Rei Hino, simte că este ceva în neregulă cu magazinul. Tot mai mulți oamenii sunt mai atrași de magazin. La școală, Usagi este împreună cu Ami și Mako în pauzade prânz. Ami a făcut câteva cercetări despre Sailor V, a cărui profil este incomplet, dar care în mod cert nu a mai apărut în ultima vreme de cțnd a apărut Sailor Moon. Usagi însă crede că semnul cu luna de pe frunte acesteia ar putea fii un indiciu că aceasta aparține Regatului Lunii, locul de care Luna a menționat.

Mako nu pare convinsă, însă Ami spune că arputea ca Usagi să aibă dreptate, deoarce aceasta fiind liderul gardienelor ar putea avea o putere specială care îi îngăduie să știe mai multe ca ele, deși încă nu s-au trezi complet ca și sailor senshi. În plus Ami menționează puterea baghetei. Usagi însă nu cerede același șucru și crede că puterea ei nu vine de la ea, ci de la bagheta. Mai mult încă nu le-a povestit depre Mamoru și identitatea lui și că el știe de a ei. Așa că se decide să mențină momentan secretul. Dintr-o dată apare Umino care le întreabă de ce discută de Sailor V ți nu de Sailor Moon. Usagi și fetele sunt șocate, deoarce acesta pare să afișeze un comportament ciudat. Luna apare și ea ulterior, dar nu cerde că este important. Ea o întreabă pe Usagi de Naru Osaka. Atunci Usagi descoperă că nu numai Umino și Naru se comportă ciudat, ci toată clasa.

Luna găsește o casetă închiriată și crede că aceasta este motivul. Suspiciunile ei se adeveresc, când Ami verifică caseta și găsește mesaje subminale trimise de inamic oamenilor, pentru a-o captura pe Sailor Moon. Între timp, Usagi pleacă să salveze oamenii care sunt în pericol. Ea se transformă și fuge în oraș, unde oamenii au luat-o razna din cauza controlului exercitat de inamic. Ea folosește bagheta Lunii pentru a-i trezi pe oamenii, însă totul nu este decât o capcană: Zoisite apare și o capturează.

Sailor Marte și Jupiter apar la timp să lupte. Din păcate, eforturile lor sunt insuficiente și Zosite e doboară cu ușurință. Apoi, acesta o înfașcă pe Sailor Moon, care se roagă să apară Tuxedo Mask să o salveze. Dar nici Tuxedo Mask nu se poate apropria, deoarece Zoisite a pus o barieră puternică. El este pe calesă o ucidă, când este salvată de o misterioasă apariție a unui....nou gardian?! Ba mai mult se prea poate ca ea să fie Sailor V?!

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 394041 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49
Stele 50 • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60
Codename: Sailor V
Volumul 1 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8
Volumul 2 9 • 10 • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

12 • 3 (Chibi-Usa's Picture Diary) • 1 • 2 • 3 (Exam Battle Stories) • The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca Memory • Parallel Sailor Moon