FANDOM

Manga

Act 4 - Masquerade Dance Party este cel de al patrulea capitol din volumul 1, al arcului 1 al seriei manga scrise și ilustrate de Naoko Takeuchi. Este al patrulea capitol și din Eternal Edition 1, unde apare scris ca Act.4 Masquerade: Masked Ball.

Rezumat Edit

În oraș este așteptată venirea Prințesei D din Regatul D, care aduce cu ea un artefact important. Este posibil oare să fie Cristalul de Argint? Nephrite, unul dintre inamici, face prima mișcare și trimite un youma după comoara prințesei D. Sailor Moon, Sailor Mercur și Sailor Marte trebuie să se infiltreze la bal pentru a proteja prințesa și comoara..?

Personaje Edit

Sailor senshi:

Reagatul Întunecat:

Familia Tsukino:

Alte personaje:

Personaje aliate:

Acțiune Edit

Luna, pisica și noua aliată a lui Usagi, se infiltrează la centrul de comandă unde verifică informațiile cunoscute despre Mamoru Chiba și sailor senshi. În continuare, Luna nu șie dacă Mamoru le este aliat sau inamic.

A doua zi de dimineață, mama lui Usagi citește ziarul de dimineață despre cazul rezolvat al autobuzului demonic și despre anunțul venirii Prințesei D în Japonia cu o comoară secretă care va fi dezvăluită la o petrecere. Între timp, Usagi întârzie la școală. Pe drum însă ea observă mulți polițiști și se întreabă ce se peterece. Ajunsă la școală, Usagi o vede pe Naru care îi spune că profesoara nu a ajuns încă. Naru mai știe că polițiștii de pe stradă se datorează vizitei prințesei D din Regatul D, o zonă cunoscută pentru diamantele sale. O serată va fi ținută la ambasadă în onoarea ei.

După școală, Usagi merge la arcada pentru întâlnirea cu luptătoarele senshi, ajungând târziu pentru că a trebuit să rămână după școală pentru că a picat alt test. Ami se bucură că a ajuns chiar și așa, dar Rei se plânge de întârzierea ei. Rei se plânge că este ocupată însă o întreabă pe Luna mai multe despre originile lor și misiunea lor. Luna nu le poate încă dezvălui totul pentru că nu toate gardienele au fost trezite, deci puterile lor sunt incomplete și nu pot lupta direct cu inamicul. Momentan ele trebuie să se concentreze pe găsirea Prințesei Lunii, care ar putea avea și Cristalul de Argint. Usagi în schimb nu este atentă la discuție, când Luna îi atrage atenția că ea este lidera grupului, fiind prima gardiană trezită.

Apoi apare Motoki, angajatul de la arcadă, care o întreabă pe Usagi de polițiști. Usagi este pe punctul de a-i spune despre Prințesa D și vizita ei, când Umino apare din neant cu o fotografie a Prințesei D. Usagi vrea să investigheze la bal, dar Rei crede că nu este o idee așa bună. Între timp, în Regatul Întunecat, Regina Beryl cheamă un alt general care să preia misiunea lui Jadeite. Nephrite, se oferă să ajute și să găsească Cristalul de Argint. El jură să își reînvie camaradul.

Spre seară, fetele șu Luna se îndreaptă spre ambasadă. Usagi este încăpățânată și vrea să meargă la petrecere, după ce tatăl ei nu a luat-o cu ea. Ea se folosește de stiloul ei care o transformă înr-o prințesă. Acolo ea prinsă de moment, când o băutură este vărsată pe rochia ei. Ea se duce să își rezolve problema, când îi cade batista cu inițiale. Batista este găsită de Tuxedo Kamen, sau cel puțin așa crede ea, care o abordează. Usagi este plăcut surprinsă și dansează cu el. Luna apoi apare să-i spună că au găit-o pe Prințesa D, deși nu pare să fie în regulă și au nevoie de ajutor.

În interior, prințesa D se pregătește să arate comoara Regatului D în fața adunări. În timp ce o conduce pe prințesa D în camera ei, însoțitoare ei, se arată ca un minion inamic și preia corpul prințesei D, pentru a obține comoara și energia din mulțime. Prințesa aleargă cu comoara spre balcon și Usagi încearcă să o prindă. Cu toate acestea, prințesa posedată e o enrgie negativă, o aruncă în lateral și peste balustradă. Mamoru / Tuxedo se întinde și de abia o apucă de încheietura pe Usagi. Înainte ca el să o poată trage în sus, amândoi încep să alunece. Luna îi spune lui Usagi să folosească stiloul ei, pe care îl scoate și se transformă într-o umbrelă. Cei doi plutesc în siguranță până la pământ. Mamoru / Tuxedo spune „Mulțumesc, Sailor Moon” și fuge.

Inamicul apare și Usagi se transformă în Sailor Moon. Rei încearcă să învingă mosntul cu puterile ei de purificare, dar nu reusește mare lucru. Spre suprinderea ei, Usagi are o altă tiară pe cap pe care o folosește să învingă mosntrul de umbră alui Nephrie, la sfatul lui Tuxedo Kamen. În timp ce toată lumea începe să se agite, prințesa D se trezește. Ei îi lipsesc ochelarii, iar luptătoarele senshi văd cât de frumoasă este. Prințesa D înlocuiește rapid ochelarii, pentru că fără ei nu poate vedea un lucru. Ea prezintă apoi comoara, care se dovedește a fi o statuie de diamant de 2000 de carate a Reginei Regatului D.

Sailor Moon se ratează apoi cu băuturile de la petrecere, când adoarme extenuată în brațele lui Tuxedo Kamen. Aceasta o sărută pe Usagi, când apare Luna. Ea îi spune să se depărteze de Sailor Moon și îl întreabă dacă le ese aliat sau inamic luptătoarelor senshi epntru că este evident și el după Cristal. Tuxedo Kamen îi spune că ar putea fii inamici.

În altă parte, o fată este arătată. Ea spune că o furtună este pe cale de a începe.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon