Manga

Act 30 - Infinity 4, Sailor Uranus Haruka Tenou, Sailor Neptune Michiru Kaiou este al patrulea capitol al volumului 6, al arcului al doilea al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi.

Rezumat[modificare | modificare sursă]

Usagi și prietenele ei află de identitatea celor două gardiene și de misiunea lor. Însă Sailor Neptun și Uranus nu doresc să lucreze împreună, lucru pe care Usagi nu-l poate înțelege. Între timp, Vânătorii Morții încearcă să adune mai multe gazde, misiune ce îi revine lui Viluy.

Personaje[modificare | modificare sursă]

Acțiune[modificare | modificare sursă]

Sailor Moon și celălalte senshi sunt complet uimite de apariția celor doi gardieni misterioși. La un moment dat, Chibi Usa recunoaște oglinda lui Sailor Neptun ca unul dintre talismane. Sailor Neptun o salută pe Chibi Usa, timp în care fata atunci realizează identitatea acesteia. Sailor Marte preia inițiativa și le întreabă de talismane și de acele vise. Uranus le spune că sunt un avertisment și o amenințare. Când Marte și celălalte cer mai multe explicații, Sailor Uranus le spune clar că refuză să colaboreze cu ele și că nu sunt aliați. Sailor Neptun le reduce apoi la tăcere cu vioara ei.

Cu ultime puteri, Tuxedo Mask intervine și el, dar la fel ca și ceilalți este redus la tăcere de atacul lui Sailor Uranus. Mai târziu, Usagi se trezește la centrul de comandă de sub Crown înconjurată de restul prietenelor ei. Luna și Artemis o informează legat de cele două noi gardiene, și anume, că sunt gardieni care asemenea lui Pluto au misiuni și juristricții diferite. Ei sunt gardieni învăluiți în mister și apar în momente de criză. Ami întreabă dacă se referă la acțiunile noilor inamici, Vănătorii Morții. Minako și Makoto sunt de părere că dacă au fost atacate de acești gardieni atunci nu vor putea să nu se apare data următoare. Usagi nu poate să-și imagineze în schimb că cei doi le pot fi inamici, la fel și Chibi Usa care își împărtăsește impresile cu Mamoru. Fata îi spune că cei doi au adus-o acasă data trecută și că nu crede că intențile lor sunt atât de ostile precum par.

Seara, Usagi și Chibi Usa dorm la Mamoru acasă. Mamoru are un vis înfricosător în care orașul este devastat și în centrul ruinelor se află o figură misterioasă pe care o crede Zeitatea Distrugerii. Momentul în care se trezește el o ține de mână pe Usagi care a avut și ea același vis. La templul Hirakawa, Rei investighează flăcările. Mai târziu în aceea zi, Usagi se află în parc unde îl așteaptă pe Mamoru. Ea este distratăși nu observă apariția lui Haruka care o ia prin surprindere. Acesta îi zâmbește și îi spune să nu mai aleagă aceeși rută cu el când se întoarce după care dă să plece. Usagi îl confruntă direct și îi spune că știe că este Sailor Uranus pentru că are acelși miros. Ea îl întreabă de ce nu pot lupta împreună și de ce nu pate afla mai multe despre situație. Haruka zâmbește trist și îi spune că își dorea ca lucrurile să fie altfel între ei ei doi și se apropie de ea. În acel moment apare Mamoru și Haruka pleacă. Mamoru o ia în brațe pe Usagi și o consolează.

La Crown, Chibi usa ajunge după ore și îl caută pe Mamoru săo ajute cu o temă. Makoto o tachinează pe seama lui Mamoru. Însă Mamoru nu a venit. Chibi Usa le arată lucrarea ei din lut însă spune că nu a ieșit cum trebuia. Fete sunt intrigate de tema fetei, care este prezentată ca Sfântul Pocal (Holy Grail). Diana le spune că Pocalul a fost unul dintre obiectele pe care Neo Regina Serenity obișnuia să le folosească pe vremea când lupta și că aceste conține puteri miraculoase care o o fortificau. Chibi Usa le spune că inspirația a venit de la o imagine din camera mamei ei. Vorbind de mama ei Chibi Usa s-a întristat puțin însă ea s-a decis să nu se întoarcă acasă. În final fata decide să se ducă direct acasă la acesta.

Acasă la Mamoru, Usagi își dă seama că acesta a fost deranjat de momentul din parc. Situația dintre ei este încordată, când apare Chibi Usa. Chibi Usa își dă sema imdeiat că ceva nu este în regulă. Mamoru o întreabă pe Chibi Usa de ce a venit și fata îi spune de tema ei. Usagi își aduce aminte de tema la engleză și vrea să plece, dar Chibi Usa o oprește și spune că are nevoie și de ajutorul ei. Fata se folosește de temă ei ca să-i împace pe cei doi. În final, Usagi își cere scuze și Mamoru recunoaște că a fost gelos și el și se împacă.

La școală s-au anunțat rezultatul unui alt examen și ca de obicei Ami a ocupat primul loc. Usagi nu s-a descurcat, iar Ami îi sugerează să vină cu eala o șocală pregătitoare. Makoto o idenetifică sun denumirea de școală pregătitoare Mugen. Ami spune că la aceea școală este o elevă care învață la Academia Mugen și care indiferent cât de mult învață nu o poate depăși la note. Numele ei este Ui Bido și Ami este extrem de curioasă în privința ei. Curând Ami face cunoștiință cu Yui Bido care o invită să dea un examen pentru admiterea la Mugen, deoarece este o șansă unică. Inițial Minako se arată împotriva ca Ami să se ducă și crede că este o capcană, dar Ami îi promite să le contacteze în caz de ceva. Astfel Ami se duce la Mugen să investigheze. La academiei, Ami este așpteptată de Yui Bido în clasa de științe. Yui îi povestește de academie și de departemente când Ami este atrasă de un acvariu. Yui îi spune că în acvariu este un experiment creeat de elevi și că prezintă Sistemul Stelar Tau. Yui se scuză spunând că are ore și îi cre să o aștepte în clasă. Ami acceptă, dar simte că ceva este neregulă și că este supravegheată de sistemul video. Ea aruncă un creion în cameră întrerupînd transmisiunea și fuge. În drumul ei Michiru și Haruka o văd.

Ami fuge, dar ajunge la un laboratorunde identifică creaturile care le-au atacat. Curând însă Yui Bido o ajunge din urmă și se odvedește că aceasta este una dintre Witches 5, un minion de a lui Kaolinite, sub numele real de Viluy. Haruka și michiru sunt prinși și ei pentru că sunt martori. Viluy apoi dezvăluie adevăratul ei obiectiv și anume că dorește să o vasalizeze pe Ami pentru Faraonul 90. Cu ajutorul programul ei și a nano roboților ei, Viluy își poate îndeplini misiunea. Ami însă reusește să fugă pe fereastră și să alerteze și pe celălalte senshi. Michiru șiHaruka scapă și ei. Viluy o urmărește și o atacă pe Ami, care ître timp s-a transformat în Sailor Mercur. Sailor Mercur o atacă, dar Viluy de nivel 202 reusește să o imobilizeze. Sailor Moon și celălalte senshi apar și ele. Viluy asmuțește daimon asupra lor, iar Sailor Moon își folosește sceptrul. La fața locului apar Michiru și Haruka care se transformă în Sailor Neptun și Uranus. Uranus își invocă Sabia Spațială, care se dovedește a fi un talisman, și o distruge pe Viluy. Sailor Mercur cade inconștientă la pământ, timp în care cei doi dispar înainte ca Usagi să poată lua legătura cu ei.

Între timp la Universitatea KO, Moroki Furuhata face cunoștiință cu o culegă de a lui Reika, studentă în anul întâri al departamentului de fizică numită Setsuna Meiou.

Evenimente majore[modificare | modificare sursă]

  • În acest capitol se relevă că Oglinda lui Neptun și Sabia Spațială a lui Uranus sunt două dintre cele trei talismane.
  • Ami află că Academia Mugen este baza inamică a grupului Vănătorii Morții și că aici se fac experimente.
  • Viluy, membră a Witches 5 este distrusă de Sailor Uranus.
  • Chibi Usa este prima care face referință despre Sfântul Pocal.

Navigație[modificare | modificare sursă]

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon