FANDOM

Manga

Act 27 - Infinity 1, Premonition este priimul capitol al volumului 6, al arcului al treilea al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi.

RezumatEdit

Un nou inamic apare, iar sailor senshi încep să investigheze cazurile noi apărute de posesie care conduc către Academia Mugen. Între timp, Mamoru are o premoniție îngrijorătoare.

PersonajeEdit

Sailor senshi

Personaje aliate

Personaje introduse prima dată

Alte personaje

AcțiuneEdit

Într-un loc îndepărtat și necunoscut, o lumină apare și o voce necunoscută pomenește de forța luminii care se aseamănă cu puterea Cristalului Taioron, dar care este mai puternică și care le poate aduce sfârșitul existenței lor extraterestre. O voce feminină răspunde că se va ocupa ea ca aceea forță să nu se trezească. Ea încheie prin a se adresa voci necunoscute cu numele de Faraon 90.

În altă parte, Mamoru este trezit de un vis ciudat, iar Rei citește o divinizație îngrijorătoare în foc.

Este dimineață, și Usagi este adîncită în visul nunții ei cu Mamoru, când mama ei o strigă ca a întârziat din nou. Usagi seplânge că trebuia trezită mai devreme, în timp ce Chibiusa ia micul dejun alături de Diana ți Luna și o tachinează pe Usagi că este un mic copil. La televizor se prezintă un caz misterios de ativism, termen explicat Chibiusei de către tatăl lui Usagi ca fiind un termen care arată gradul de invvoluție al unei specii. Tatăl lui Usagi îi atarge atenția Chibiusei să fie atentă, în timp ce Luna găsește straniu apariția monștrilor.

Mai târziu, Usagi și Chibiusa ajung să se întâlnească cu Mamoru, care era pe punctul de a pleca fără ele. Usagi vrea să-l îmbunezecu un sărut, dar Chibiusa o ia înainte și îl ia în brațe. Usagi se enervează și mai mult când Chibiusa își demonstrează abiitățile de cunoaștere în fața iubitului ei. Prietenele Chibiusei apar și fata își ia larevedere de la ei și pleacă cu ele. Usagi are un scurt moment de amintire al ultimelor evenimente petrecute și la cum Chibiusa a ajuns în viețiile lor. Mamoru o ia în brațe să o sărute, când o frîntură din visul lui revine. Mamoru apoi se retrage și pleacă spreșcoală fluturând mâna către Usagi care se simte neliniștită dintr-un motiv necunoscut.

Tot în acea dimineață, o fată iese din piscină și răspunde la un apel telefonic. Un elicopter ajunge și fata are intenția de a lua pe cineva, când simte că marea este neliniștittă în aceea zi. În altă parte, Haruka Tenou, un celebru șfer de curse se îndreaptă către un elicopter în timp ce pe fundal fanele lui aclamă. Haruka observă că este o zi agitată și că bate vântul, apoi își îndreaptă atenția către fata din elicopter. Numele fetei este Michiru Kaio și împreună cu Haruka, cu care este împreună, și sunt elevi ai academiei elitiste Mugen. Amândoi sunt văzuți în uniforma de la Mugen îmbrăcați.

După ore, Usagi este îndoțită de Naru la arcada de jocuri unde sunt întâmpinate de restul prietenelor ei și de Motoki Furuhata, angajatul arcadei. Rei se plânge că Usagi a întârziat, iar Ami o tachinează că a terminat o carte în absența ei. Makoto și Minako îi arată încântate noul joc cu curse de raliu. Makoto îi dă casca și o îndeamnă să joace pentru că jocul chiar îți dă senzația unei adevărate curse. Usagi începe să joace, dar rămâne în urmă. O voce de alături îi spune să accelereze și Usagi ajunge din urmă celălalte mașini. La un moment dat Naru exclamă că este periculos să conducă cu 300 km/h, dar Usagi este amețită și spune că din cauza căștii nu a simțit deloc cât de tare conducea.

În partea cealăltă, vocea se dovedește a lui Haruka Tenou, care face o mare impresie asupra lui Usagi, în timp ce Makoto și Minako par să se îndrăgostească pe loc. Între timp, Mamoru trece spre arcadă, unde oglinda lui Michiru ajunge pe jos. Mamoru se apleacă să i-o dea, fără să știe identitatea ei. Fata îi mulțumește și murmură că ochii lui au o culoare nobilă. Ea presupune că a fost un prinț în viața anterioară. Afirmația îl șochează pe Mamoru, iar fata își cere scuze, după care spune că oglinda arată viețiile anterioare.

Întîlnirea celor doi îi atrage atenția lui Usagi din vitrină, moment când Haruka o trage de prietenește și îi spune să se mai joace și altă dată, după care pleacă. Usagi se uită uimită pentru că baiatul cel straniu i s-a adresat cu porecla pe care numai Mamoru o face (dumpling-head). Haruka iese și pleacă însoțit de Michiru. Mamoru se uită după ei datorită uniformei necunoscute, dar mai ales pentru că nu a putut citi deloc expresia fetei care era frumoasă și intră în clădire. Chiar atunci Mamoru aude că cei doi aparțin Academiei Mugen. Naru îi spune fericită lui Usagi că băiatul cel frumos și necunoscut este defapt o celebritate.

Usagi este surprinsă și întreabă de Mugen. Umino îi spune că este o școală celebră elitistă din districtul Infinity, zona comercială din golf din Tokyo recent apărută. Naru continuă cele spuse de Umino, care apărut de nicăieri, și spune că la aceea școală învață genii, preintre care și multe celebrități, precum cîntăreți, artiști sau olimpici. Apoi, întro revistă Naru îi arată cin este Haruka Tenou, un geniu șofer de curse, și elev al Academiei Mugen. Minako și Makoto speră să-l poată vedea mai mult în aceea zonă. Pe drum spre casă. Naru îi arată două eleve ale academiei, când broșa lui Usagi începe să strălucească. La scurt timp, un monstru își face apariția în locul uneia dintre elevele de la Mugen.

Mamoru îi ia pe Naru și Umino de o parte, în timp ce Usagi și prietenele ei se transformă în sailor senshi. Monstrul atacă la întâmplare oamenii care sunt agitați, când Rei observă că monstrul defapt agonizează de durere. Sailor Venus și Sailor Jupiter atacă consecutiv cu noile lor puteri (Venus Wink Chain Sword și Jupiter Coconut Cyclone) și monstrul dispare, lasând în urma corpul elevei, lucru care indică o posibilă posesie. Makoto apoi instruiește pe alți cetățeni să contacteze o ambulanță, în timp ce Minako simte că cineva îi urmăreșe din depărtare. Rei observă și ea panica lui Minako, care credea că poate un monstru îi urmărea, dar acesta a dispărut prea repede din peisaj.

Între timp, Usagi este confuză de ce broșa ei a reacționat așa. Mai târziu, în baza secretă, Luna și Artemis urmăresc imagini video ale monstrului pe ecran. Luna comentează despre știrea din acea dimineață despre oamenii care se transformă în monștri și își amintește că cei afectați erau și studenți ai Academiei Mugen. Fetele decid că trebuie să investigheze școala, pentru că există ceva ciudat.

Ajunsă acasă, Usagi este deranjată de faptul că Chibiusa vorbește cu Mamoru la telefon, când intervine mama ei și îi spune că Mamoru se duce cu fata și prietenii ei la parcul de ditracții mâine pentru că ea nu poate ajunge. Usagi vrea să vină și ea, dar Mamoru îi reamintește de misiunea ei și Mugen. Înapoi la bază, Luna și Artemis se uită la o hartă a zonei în care se află Mugen. Cei doi observă că zona districtului este untriunghi și că academia se află în centru.

În altă parte, femeia care a vorbit cu Faraonul 90, observă că lucrurile nu merg prea bine în acest moment. Ea îi instruiește pe membrii Vrăjitoarelor 5 să-i găsească și să-i elimine pe apărătorii acestei planete, Sailor Senshi, promițându-le că, dacă vor reuși, ar putea ajunge la rangul de Magus, pe care ea îl deține. Vrăjitoarele se înclină și i se adresează cu numele de Kaolinite.

Ajunse la academie, Rei simte o aură puternică. Ami comentează că ceva nu este în regulă pentru că spațiul este ditorsionat în această regiune. Makoto simte prezența unei furtuni, iar minako are dinnnou senzația că sunt urmărite de undeva. În parcul de ditracții din apropiere de academie, Mamoru este însoțit de Asanuma și își cere scuze pentru timpul petrecut de el de după școală. Chibiusa este cu prietenii ei în rollercoster.Asanuma îi spune să meargă cu copii, dar Mamoru refuză și se duce după mai multe sucuri.

Chibiusa coboară din mașină cînd pălăria ei este purtată de vânt. Fata decide să o urmărească pentru că pălăria este un cadou de la Ikuko. Momo, prietena ei vrea să meargă cu ea, dar Chbiusa îi spune că va merge doar ea și pleacă după pălărie. Mamoru se întoarce și întreabă de fată. Momo îi spune că Chibiusa a ieșit din parc după pălărie. Mamoru pleacă după fată foarte îngrijorat. Între timp Chibiusa urmărește pălăria care o aduce la Mugen.

În altă parte Usagi și prietenele ei nu pot intra în clădire din cauza sistemului de securitate, așa că Usagi se deghizează într-o elevă de la Mugen și intră în ciuda protestelor celorlalte. La început nu se poate orienta, când aude o muzică care o atrage (la fel și pe Mamoru și Chibiusa). Purtată de sunete, Usagi ajunge în locul muzicii, unde dă peste o elevă de la Mugen. Fata este Michiru și o avertizează să nu mai înainteze dacă nu vrea ca viața să-i fie în pericol. Uimită Usagi nu spune nimic, dar este surprinsă de cineva și trebuie să fugă. Înafara academiei, fetele aud și ele muzica, când Haruka Tenou apare. Acesta le spune că le va lăsă să plece azi fără probleme, dacă nu vor mai insista să se implice.

Chibiusa ajunge la un laborator și găsește pălăria, când observă o fată respirând greu. Chibiusa vrea să o ajute, dar fata o îndepărtează și îi spune să plece. La alaborator ajunge și Usagi, care este surprinsă să o vadă pe Chibiusa. Usagi îi sune că este periculos să umble singură. Fata îi spune cele petrecute și îi spune de fata care pare bolnavă. Usagi observă că fata este elevă la Mugen. când un mosntru apare. În acel moment cele două broșe străluceasc. Monstrul sare să o atace pe fată, iar Chibiusa o protejează. Apoi cele două se transformă în sailor senshi și se pregătesc de bătălie, fără să știe că o siluetă le urmărește din depărtare.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon