FANDOM

Manga

Act 24 - Attack, Black Lady este cel de al treilea capitol al volumului 5, al arcului al doilea al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi.Este al treilea capitol și din Eternal Edition 4, unde apare scris ca Act.24 Attack: Black Lady.

Rezumat Edit

Tuxedo Mask este sub controlul lui Black Lady.

PersonajeEdit

Acțiune Edit

Regele Endymion nu înțelege cum Chibi Usa a crescut atât de mult într-un timp atât de scurt, la fel cum nici Sailor Moon nu poate concepe această schimbare bruscă. Luna-P o strigă Small Lady, dar, fix atunci când se aproprie, Black Lady își lansează atacul asupra ei. Endymion încearcă să o facă să își revină la normal, dar Wiseman îl informează imediat că iepurele este acum Black Lady, fără nicio urmă de cea care fusese înainte. Safir și Demande atacă gardienele, primul cu ale sale bestial hands, al doilea cu al său evil eye. Cu toate acestea, Jupiter și Venus se străduiesc să o facă pe Black Lady să își revină, dar eforturile sale se dovedesc a fi în zadar. Palatul de Cristal nu mai are nicio importanță pentru Black Lady, care nu are nicio problemă să își desfășoară atacul cu cel de-al doilea Cristal Negru. Întunericul emanat absoarbe mult mai repede ca înainte clădirile și oamenii.

Când este întreruptă de Sailor Moon, Black Lady îi face semn lui Endymion să se apropie, zicându-i că a obținut, în final, ce își dorește. După ce se "eliberează" din brațele lui Mamoru, Black Lady îi poruncește să o ucidă. Sailor Moon este șocată cum Mamoru nu o recunoaște și nu se apară de atac, în ciuda strigătelor Regelui Endymion. Ea este distrusă de noua realitate, în care Mamoru folosește Cutie Moon Rod împotriva ei, un obiect apărut din dragostea lor. Black Lady îl sărută pe Mamoru după ce se mândrește cu faptul că, acum, numai pe ea o ascultă acesta. Demande nu face altceva decât să privească atunci când Sailor Moon îi spune lui Black Lady cum iubirea nu poate fi luată cu forța - noțiune cu care Demande nu este de acord. Deși își amintește de un moment frumos, petrecut cu Sailor Pluto, Black Lady o atacă pe Sailor Moon într-o încercare, parcă, de a se proteja. Black Lady mai aruncă un Cristal Negru în scoarța terestră, după care Wiseman îi felicită faptele.

Între timp, Sailor Pluto simte că ceva este în neregulă și se întristează la gândul că nu își poate părăsi postul.

Sailor Moon nu se dă bătută și continuă lupta, în ciuda amenințărilor lui Wiseman care pretinde că  îi va înapoia pe Tuxedo Mask și Black Lady, în cazul în care Sailor Moon se predă și i-o aduce pe Serenity, inclusiv cu al doilea Cristal de Argint. În ciuda îngrijorărilor lui Demande, în ce privește capacitatea inexistentă a planetei de a face față unui nou atac, Wiseman dă poruncă ca încă un Cristal de Negru să fie lansat.

Conștientizând că Wiseman nu are nicio problemă să se descotorăsească de aliați când nu mai au nicio valoare pentru el, Demande dezvăluie că, datorită darului său, puterile de control ale lui Wiseman nu au avut niciun efect asupra lui. Nedorind să moară în zadar, Demande se întoarce împotriva lui Wiseman. Safir nu i se alătură, iar Demande se vede nevoit să își distrugă fratele înainte ca acesta să îl atace. După aceea, Demande își îndreaptă forțele împotriva lui Wiseman, care, spre marea lui surpriză, se dovedește a fi doar un shelet dedesubtul pelerinei. Black Lady este amuzată de reacția lui Demande și îi cere adevăratului Wiseman să se arate.

Sailor Pluto își amintește de cuvintele și avertizările rostite de Regina Serenity, în privința celor trei tabuuri, printre care părăsirea postului sau călătoria în timp.

O furtună se produce, din interiorul căreia se arată un Wiseman fuzionat cu planeta Nemesis. Demande este la fel de surprins ca Sailor Moon și celelalte gardiene, care, în cele din urmă, devin lipsite de energie. Totul este pe cale de a fi absorbit, timp în care dimensiunea lui Nemesis se mărește exponențial. Sailor Moon începe să se folosească de puterea Cristalului de Argint, dar Palatul de Cristal începe, și el, să fie absorbit de Nemesis. Regele Endymion fuge până la soția lui, unde dă peste Diana.

Diana fuge la Sailor Pluto după ajutor. Ea îi spune cum Small Lady a devenit Black Lady și cum luptătoarele senshi au rămas aprope fără energie din cauza bătăliei aprige cu inamicul. Diana se oferă să păzească Poarta Timpului în locul lui Pluto pentru ca luptătoare să poată ajuta în luptă. În semn de recunoștință, Sailor Pluto o mângâie și îi mulțumește, remarcând cât de mult Diana seamănă cu Small Lady. După aceea, Diana îi urează succes în bătălie.

Deși Demande este copleșit de strălucirea Cristalului de Argint și devine ferm convins că nu vor găsi niciodată o sursă de putere mai mare care să îl întreacă, Black Lady este amuzată de imagine, convinsă fiind că puterea Cristalului Negru este invincibilă. Sailor Moon este gata de orice sacrificiu pentru ca Chibi Usa să își revină. Cu toate acestea, Black Lady nu este impresionantă. În schimb, ea îi poruncește lui Endymion să îi aducă broșa cu Cristalul de Argint. Odată luată din piept, Sailor Moon redevine Usagi Tsukino. Mamoru pare să își revină, acum că are cele două obiecte în mâinile sale, care să îi amintească de Usagi.

Demande fură cele două Cristale de Argint, iar Sailor Pluto este surprinsă să o vadă pe Small Lady. Sătul să se mai încreadă în Wiseman sau Black Lady, Demande este hotărât să se folosească el de Cristalele de Argint, ale căror putere o depășește cu mult pe cea a Cristalului Negru.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon