FANDOM

Manga

Act 17 - Secret, Sailor Jupiter este primul capitol al volumului 4, al arcului al doilea al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi. Este al treilea capitol din Eternal Edition 3, unde este tradus ca Act.17 Secrecy: Sailor Jupiter.

Rezumat Edit

Petz o răpește pe Sailor Jupiter.

Personaje Edit

Acțiune Edit

Usagi este, în continuare, zdruncinată de răpirea lui Marte și a lui Sailor Mercur. Luna-P reușește să o oprească din plâns, dar Usagi, speriată, se pregătește să o lovească cu o pernă, neștiind până atunci că Luna-P poate vorbi. Usagi este împiedicată imediat de Chibi Usa, care, pentru a o înveseli, îi împrumută jucăria Tuxedo Mask, primită în dar de la Mamoru. Auzind-o pe Chibi Usa zicându-i prietenului ei Memo-chan, Usagi se înfurie, dar începe să își regrete gestul după ce realizează intenția Chibi Usei de a o înveseli.

Chibi Usa o urmărește pe Usagi până la întâlnirea cu Mamoru, de la arcada de jocuri. Deși Usagi nu reușește să facă rost de nicio păpușă de la automat, Motoki le face rost de câte o păpușă Sailor V lui Usagi și Chibi Usei. La nici câteva secunde după, Chibi Usa se repede să joace jocul cu aceeași eroină, stiloul o semnalizează imediat pe Minako, iar Chibi Usa îi surprinde pe toți când bate fiecare nivel din joc. Fetița obține, de la o altă mașinărie, și multe dulciuri, ceea ce îi trezește și mai mult suspiciunile lui Mamoru care o duce acasă. Chibi Usa o aude apoi pe mama lui Usagi vorbind cu soțul ei la telefon.

Usagi își cere scuze de la Luna și Artemis pentru că nu o împiedicase pe Chibi Usa să o urmărească până la arcadă și, implicit, centrul de operațiune al sailor senshi. Artemis nu recepționează niciun semnal de la Marte și Mercur, iar fetele sunt, în continuare, măcinate de cele întâmplate. Discutând, Minako realizează că cea pe care o tot caută Luna Neagră este în strictă legătură cu disparițiile prietenelor. Începe să plouă, iar Makoto continuă să tușească. La televizor, se vorbește despre niște urme circulare apărute în scoarța terestră, în Marea Britanie și Japonia.

Chibi Usa iese din casă și o transformă pe Luna-P în umbrelă, pentru a se proteja de ploaie. Crezând că este un truc magic, o fetiță necunoscută îi spune imediat mamei ei cum din umbrela ieșiseră porumbei. Din întâmplare, Mamoru dă peste o Chibi Usa adâncită în gânduri. Începe să fulgere, iar Mamoru, dorind să o ducă departe din locul cu pricina, o ia de mână. Fata are de îndată o viziune cu o explozie și, speriată, sare plângând în bratele lui Mamoru. Mamoru, care o luase pe Chibi Usa de mână, are aceeași viziune cu orașul distrus de o explozie.

Pe Nemesis, Clanul Luna Neagră le ține pe Marte și Mercur ca într-o transă. Prințul Demande se întreabă dacă cele două vor rămâne tinere asemena Neo Reginei Serenity, datorită Cristalului de Argint. El este încântat de prospectul de a vedea reacția reginei atunci când va distruge sursa de putere infinită. Wiseman îi cere să se liniștească, iar Safir să nu subestimeze forțele gardienelor. Nedorind să îi fie puse la îndoială poruncile, Demande, înfuriat, își atacă fratele. Apare și Petz care, doritoare să răzbune moartea lui Kôan și a lui Berthier, se oferă să execute planul malefic al clanului: cod 003 - re:new. Lăsat acum singur, Demande admiră o hologramă cu Serenity.

La Crown Fruits, Usagi și Mamoru vorbesc despre Chibi Usa și despre cum toți au decis să o protejeze pe micuța necunoscută. Alături de ei sunt Luna și Luna-P. La local, sunt Ittô Asanuma și, bineînțeles, Unazuki care îi spune fratelui ei, Motoki Furuhata, că o va însoți pe Makoto până la farmacie. Asanuma o conduce apoi acasă, iar Makoto, în semn de ospitalitate, îi face un ceai musafirului. Asanuma îi vorbește despre urmele circulare lăsate prăbuși de OZN-uri, neuitând să menționeze cum, în ultimul timp, i se întâmplă tot felul de lucruri stranii, inclusiv să audă o pisică vorbitoare, pe care o auzise spunând că Rei și Ami fuseseră răpite de cineva. Sinceritatea îi amintește lui Makoto de o prietenă pe care o abandonase atunci când s-a mutat la altă școală, neștiind la vremea aceea adevărata valoare a prieteniei. Ea îi explică cum Mamoru poate să simtă aura unei persoane, dar și cum, datorită acelorași puteri de psihometrie, poate vindeca sau ataca persoane. Ea îl asigură că, în ciuda puterilor, Mamoru este om. Dezvăluindu-i adevărul despre întreg grupul, admirația tânărului crește față de Makoto, dorindu-și să o și poată proteja. Asanuma pleacă, dar nu înainte de a îi promite că va păstra secretul.

Petz iese din OZN și trimite droizii să atace oamenii. Deși nu mai poate respira din cauza unui droid cu înfățișarea identică ca a ei, Makoto apucă să strige după ajutorul fetelor. După ce scapă de droid, Sailor Jupiter se luptă cu cea mai mare dintre Surorile Supernaturale, dar, din nefericire, atacurile nu au niciun efect asupra inamicului. Sailor Moon și Venus sunt și ele atacate de droizi cu înfățișare umană. Cu toate că Sailor Moon reușește să o distrugă pe Petz, Sailor Jupiter se depărtează tot mai mult.

Alte date Edit

  • Chibi Usa a câștigat la jocurile de la arcadă datorită Lunei-P.
  • Petz este cea mai mare dintre Surorile Supranaturale.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon