FANDOM

Manga

Act 14 - Conclusion and Commencement, Petite Étrangere este cel de al 3-lea capitol al volumului 3, al arcului al doilea al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi. Este ultimul capitol din Eternal Edition 2, unde eate tradus ca Act.14 An Ending and a Beginning: La Petite Étrangère.

RezumatEdit

Sailor Moon împreună cu Tuxedo Mask reușesc să își combine puterile și să o distrugă pe Metalia. Odată cu victoria, Sailor Moon și prietenle își pote vedea în continuare de viața lor obișnuită sau cel puțin așa cred.Brusc o fată cade din cer, iar Rei are o viziune de rău augur. Se prea poate ca lucrurile să fie liniștite din nou?

PersonajEdit

AcțiuneEdit

Sailor Moon canalizează puterea Cristalului de Argint asupra Metaliei, dar este dezamăgită de aceasta pentru că inamicul nu pare afectată. Tuxedo Mask îi spune să nu-și piardă speranța și să se roage la Turnul Lunii. Ea își adună puterea din stiloul ei de transformare și din Sabia Legendară.

Pe măsură ce Sailor Moon se roagă, Turnul Lunii crește mai înalt. Lumina lunii strălucește puternic și energia devine atât de puternică încât Metalia nu o poate absorbi. Între timp Sailor Moon se pregătește să dezlănțuiască puterea. Ea își concentrează toată energia într-o singură explozie, orientată spre inima Metaliei, distrugând-o. Sailor Moon se prăbușește depuizare, iar broșa ei de transformare se spulberă, desfăcându-i transformarea. Mamoru o găsește pe Usagi inconștientă și îi dă un sărut, trezind-o.

După ce au împărtășit un moment romantic, ei le găsesc pe Sailor Senshi pe pământ, unde nu se mișcă. Folosind puterile cei doi se teleportează pe lună, la sfatul Lunei. Usagi este alarmată că nu se mai poate transforma ca să ajungă, dar Luna îi spune să se folosească de sceptrul Lunii. Luna este uimită să vadă că Regatul Lunii a revenit la ce era înainte. Ea îi spune că a devenit stăpâna castelui, și noua regină. Usagi însă are viața ei pe Pământ alături de părinții și prietenele ei. Apoi,imaginea Reginei Serenity apare dorindu-le o viață plină de bucurie unul lângă altul și dispare, lăsând în urmă o broșă nouă.

Transformându-se în Sailor Moon, Usagi folosește Cristalul de Argint pentru a vindeca pe toată lumea de pe Pământ, inclusiv pe Senshi. La trezire, Sailor Senshi sunt întâmpinate cu fericire de Sailor Moon. În continuare fetele își pot continuă viața ca fete normale. Curând însă Rei descoperă ceva. Ea are o viziune divină în care apare cineva care are pe frunte un simbol al unei semilune răsturnate, iar focul se stinge.

Rei consideră că este un rău augur al lucrurilor viitoare. Încearcă să o anunțe pe Usagi, dar aceasta era deja ieșită din casă. Usagi se întâlnește cu Mamoru și îi dă ceasul de buzunar după ce îl repară. În timp ce se sărută, un obiect asemănător cu un cap gigant al unei pisici aterizează pe Mamoru. O explozie de lumină strălucește în aer și o fetiță cade din cer și aterizează pe Usagi. Fata are o coafură similară cu Usagi și are, de asemenea, același nume. După ce fetița află numele lui Usagi, scoate o armă și îi cere lui Usagi să predea Cristalul de Argint lasînd-ui pe cei doi în șoc.

Alte dateEdit

  • Actul 14 reprezintă atât sfârșitul arcului 1, dar și primul capoitol al arcului 2.
  • Usagi obține o nouă broșă de transformare.
  • Usagi folosește Moon Escalation pentru a readuce Pămăntul la starea lui inițială.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon