FANDOM

Manga

Act 12 - Enemy, Queen Metalia este primul capitol al volumului 3, al arcului 1 al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi.

RezumatEdit

Sailor senshi descoperă locația secretă a inamicului la Polul Nord și începe bătălia finală.

PersonajeEdit

AcțiuneEdit

Sailor Moon este șocată și uimită. Ea nu poate să creadă că mult iubitul ei prinț a devenit o unealtă a Regatului Întunecat. Beryl explică cum prințul a fost reînviat prin puterea Reginei Metalia, marele lor conducător și cum a devenit unul dintre cei mai puternici luptători din Regat.

Tuxedo Mask apoi atacă luptătoarele senshi și este pe punctul de a arunca clădirea în aer, când Sailor Mercur schimbă locația luptei cu puterile sale. Beryl spune că nu contează dacă shimbă locația pentru că finalul este același. Apoi, cu părul ei o prinde pe Sailor Moon și o obligă să-i spună cum să acceseze puterea Cristalului de Argint. În același timp, Metalia apare, iar amintirile lui Sailor Venus despre aceasta revin. Sailor Venus spune că Beryl este de vină pentru revolta Pământenilor și că ea este cea care a fost coruptă de puterile Reginei Metalia. Sailor Moon, de asemnea, își readuce aminte momentul când Beryl l-a străpuns cu sabia.

Sailor Venus încearcă să-i spună că aceasta nu reprezintă nimic pentru Metalia, dar Beryl nu vrea să audă acum că are prințesa și cristalul în proprile mâini. Alături de prințul Endymion,ea Regina Beryl va conduce această lume. Sailor Moon nu vrea să accepte și Beryl o strînge mai tare. Atunci Sailor Venus o atacă cu lanțul ei, dar eșuează. În continuare, Sailor Venus convoacă sabia legendară pentru a-o proteja pe prințesă. Sailor Jupiter se oferă să ajute și cu ajutorul sabiei taie părul care o ține legată pe Sailor Moon. Dar părul rămas continuă să o sufoce. Sailor Venus cere ajutor Lunii și cu o ultimă lovitură o învinge pe Beryl care se preface în praf.

Endymion observă că Cristalul rezonează cu puterea sabiei, timp în care pe sabia apare o inscripție. Venus citește inscripția și leșină datorită imensei sale puteri. Endymion o prinde pe Venus și vrea să scape, dar Sailor Moon îi urmează. Între timp, de la centru Luna și celălalte senshi încearcă să le afle locația. Ele descoperă că locația se află la punctul D, polul Nord.

În cealăltă parte, Sailor Moon îl confruntă pe Endymion care se află încă sub puterea lui Metalia. El o ștrangulează ți îi cere mai multe informații despre Cristal. Sailor Moon refuză și întinde mîna după cristal. Cristalul rezonează cu puterile ei și ea reusește să se elibereze din strânsoarea lui. Între timp, apar și celălalte senshi. Ele încearcă să se confrunte cu prințul, dar el este prea puternic.

Luna apare și ea și le spune că singura modalitate de al slăbi este de a extrage aceea parte din cristal din corpul acestuia. Numai dacă reîntregesc cristalul vor putea să-i folosească puterea să o sigileze pe Metalia. Iar acel moment iată că a venit acum, când Regina Metalia însăși apare.

Regina Metalia îi spune că nu are nicio șansă și că corpul ei va rămâne veșnic în Regatul Întunecat. Atunci Sailor Marte o atacă. Numai că atacul ei nu are niciun efect, ba mai mult Metalia absorbit energia acesteia. Sailor Venus spune că trebuie recuperat cristalul cu orice preț pentru că Tuxedo Mask orcum este sub influneța Metaliei. Ea covoacă puterea planetei ei, planeta Venus și îl atacă pe Endymion, dar fără rezultat. Sailor Moon încearcă să folosească puterea de vindecare a lunii (Healing Moon Escalation), dar din nou fără rezultat.

Sailor Moon realizează că pentru a prelua ultimul fragment, va trebui să-l omoare pe Endymion. Conflicul din inima ei determină Cristalul de Argint să reacționeze din nou. Făcând propria ei alegerea, Sailor Moon ridică Sabia Legendară și o înfinge în pieptul lui Endymion. Ea îl sărută, ia sabia și se înjunghie și ea în piept.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon