FANDOM

Manga

Act 11 - Reunion, Endymion este ultimul capitol al volumului 2, al arcului 1 al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi.

PersonajeEdit

AcțiuneEdit

Usagi încă nu și-a revenit de la dispariția lui Mamoru, așa că acesta îi apare și în vis. Brusc însă este trezită la realitate de Luna, pisica neeagră care îi spune că este dimineață și că trebuie să se trzească. Usagi oftează și se întoarce pepartea cealăltă, unde găsește ceasul lui Mamoru. Luna oftează și ea pentru că nu o bagă în seamă. Atunci fata se trezește și o îmbrățieșează pe Luna, care îi aduce aminte de pandativul cu Cristalul Argintiu.

Usagi privește cristalul și se întreabă cum ar putea să îl activeze. Regina i-a spus că puterea cristalului este controlată de inima ei, dar Usagi nu are habar la ce se referă. Ea își i-a apoi la revedere de la părinți, care par ușurați să o vadă zâmbind. Pe drum, Usagi se desprte de Luna, care se duce să investigheze mai multe despre sabia din stâncă.

Pe drum spre școală, Usagi se ciocnește de cineva și își scapă geantă și ceasul de la Mamoru. Uitându-se în spate, Usagi observă că silueta este asemănătoare cu a lui Mamoru. Nerăbdătoare aceasta îl urmează. Persoana se dovedește a fi întradevăr Mamoru, care se oprește în fața arcadei de jocuri. Acolo acesta se întâlnește cu Furuhata Motoki, care îl confundă cu un angajat trimis de unchiul său legat de noul anunț de angajare. Straniu însă Motoki îl recunoaște pe Mamoru ca fiind băiatul pe care l-a văzut cu Usagi.

Motoki își ia larevedere de la prietenul său, Endo și pleacă. Mamoru în schimb rămâne în urmă și îl hipnotizează pe Endo, iar mai apoi pe Motoki. Mai târziu, când o prietenă de a lui Motoki vine să-i aducă o carte, acesta îl prezintă pe Mamoru ca Endo. Acesta este curios în legătură cu cartea fetei despre minerale. Fata vede că citește despre anumite pietre și le înșiră caracteristicile, când jenată își aduce aminte că el nua întrebat-o. În schimb, Mamoru îi spune că are aceste pietre în posesia sa.

Între timp, Usagi se întâlnește cu celălalte Senshi pentru a studia sabia pe care au obținut-o de pe lună. Ele își dau seama că sabia este chiar mai densă decât diamantele și că are o calitate toxică pentru ea. Fetele se întreabă cum ar putea folosi sabia pentru a o elibera definitiv de rău. Usagi pleacă și merge la arcadă. Ea intră și îl găsește pe Endymion jucând un joc cu Motoki. Motoki îl prezintă drept prietenul său Endou, pe care Usagi alege să-l creadă. Minako este avertizată că cineva șterge rapid nivelurile jocului Sailor V, iar Sailor Senshi merge să cerceteze, unde îl găsesc pe Endymion jucând jocul.

Usagi decide să viziteze frecvent centrul de jocuri pentru a-l vedea pe „Endou”. În timp ce joacă jocul Sailor V, el începe să o interogheze despre Sailor Moon și Sailor V, și dacă există un centru de control sub Crown Game Center. Usagi îi rezistă privirii lui și părăsește centrul de joc. După ce a vorbit cu iubita lui Motoki, Reika, care le spune că nu l-a cunoscut-o niciodată pe Endou până de curând. Senshi își dau seama că încearcă să obțină acces la camera lor de control.

Mai târziu, Makoto le contactează pe prietenele eiîn camera de control, spunând că „Endou” nu poate fi de încredere. Aceștia sunt avertizați despre un intrus care obține acces la camera de control, iar Makoto încearcă să ia cristalul de argint de la Usagi, dar este oprită de Minako. Se pare că Makoto a fost hipnotizată de inamic pentru a avea acces în sala de control.

Intrușii se dovedesc a fi o Tuxedo Mask și un Motoki hipnotizat. Minako se transformă și îl oprește pe Motoki să fure cristalul de argint, rupând transa cu lanțul ei. Tuxedo Mask își folosește puterile și îi fură cristalul de argint. Usagi ezită să lupte cu Muxul Tuxedo până când Luna va fi rănită. Cristalul reacționează la îngrijorarea lui Sailor Moon față de Luna și folosește puterea de vindecare a lunii asupra lui Tuxedo Mask. Atacul eșuează și regina Beryl apare în spatele lui. Ea se prezintă formal ca regină a Regatului Întunecat și îi ordonă acestuia să o ucidă pe Sailor Moon.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 3940414243 • 444546474849
Stele 5051525354555657585960
Codename: Sailor V
Volumul 1 12345678
Volumul 2 910111213141516
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

123 (Chibi-Usa's Picture Diary)123 (Exam Battle Stories)The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca MemoryParallel Sailor Moon