FANDOM

Act 10 月—MOON

Act 10 Tsuki MOON

JPN Act 10
Informaţiile seriei
Seria manga

Sailor Moon

Arcul

Regatul Întunecat

Capitolul

10

Precedent

Act 9 - Serenity, Princess

Următorul

Act 11 - Reunion, Endymion

Act 10 - Moon este cel de al patrulea capitol al volumului 2, al arcului 1 al seriei manga scrise și ilsutrate de Nakao Takeuchi.

RezumatEdit

Usagi și prietenele ei, împreună cu Artemis și Luna merg pe Lună. Acolo ei speră să găsească noi indicii despre viața lor anterioară.

PersonajeEdit

Sailor senshi:

Personaje aliate:

Alte personaje:

AcțiuneEdit

Luna și gardienel senshi au decis să plece pe lună în următoarea seară cu lună plină. Ami însă este îngrijorată și face calcule. Ea nu știe cum vor putea ajunge ele acolo.

Între timp ce luna crește, celălalte fete veghează asupra lui Usagi. Aceasta pare să fie mai fericită și chiar se întâlnește cu prietena ei Naru la centrul de jocuri. Acasă la ea Usagi însă este pe gânduri și părinții ei sunt îngrijorați. Tatăl ei i-a pus cristalul pe un pandantiv cu lanț, și crede că Usagi l-a primit de la cineva de care este îndrăgostită. Usagi spune ceva de genul.

Pe măsură ce ziua se apropie, fetele se pregătesc. Luna le conduce pe fete în parc, spre surprinderea lor. Usagi recunoaște cu nostalgie locul în care Luna le-a adus. Este același loc unde obișnuia să se întâlnească întâmplător cu Mamoru. Este locul încare au promis să se întâlnească să facă schimb cu ceasul lui. Usagi își dorește cu diperare să se reîntâlnească în același loc să poată discuta unul cu celălalt.

Fetele fac pregătiri. Ami spune că luna este plină și cenul senin, deci numai bine pentru călătoria lor. Rei le spune că este momentul ideal dacî vor o prezicere a viitorului și că simte putere de la lună. Luna invocă niște cuvinte, iar Minako le spune să se transforme pentru a-și folosi puterea pentru apariția lor pe lună. Fetele se tranformă și ușor ele transcend spre destinația lor uimite de cele întâmplate.

Ajunse e lună. Minako observă că totul este întunecat și cufundat în tăcere. Usagi observă ruinele, acum că au ajuns pe lună. Ami privește ruinele și întreabă dacă aici a fost templul după coloane. Luna spune că da și le indică ceea ce o numește a fii Camera Rugăciunilor în care numai regina putea intra. În aceea încăpere se afla inima castelului, turnul de cristal. În fața uitatului turn stă o spadă înfiptă ântr-o stâncă, pe care o observă Sailor Moon. Luna le roagă pe gardiene să încerce să scoată sabia. Sailor Jupiter încearcă și ea, dar nu o poate scoate. Luna le sfătuiască să-și folosească toată puterea, deși celălalte gardiene nu au reușit nici ele.

Atunci Sailor Venus încearcă și ea. Ea reusește însă scoată sabia. În momentul o imagine micuță cu o femeie frumoasă apare și le spune că sabia este apărătoarea Prințesei și că le aparține gardienelor senshi. Frumoasa femeie se prezintă ca Regina Serenity a regatului decăzut al lunii din Mileniul de Argint. Sailor Moon îngenunghează și își reamintește de mama din viața ei de mai demult. Regina le spune că deși corpul ei nu mai există, voința acesteia încă mai există cu ajutorul sistemului computerizat al castelului. Ea îi spune că i-a pus pe Luna și Artemis sub un somn profund și i-a trezit apoi pentru a-o putea veghea asupra ei.

Regina Serenity îi spune fiicei ei să-și reamintească de viața ei din trecut de pe Lună. Deși totul era frumos în Mileniul Argintiu, ea, prințesa Serenity prefera copacii și vântul de pe Pământ. Acolo regina spune că și-a găsit iubirea. Atunci Sailor Moon âși aduce aminte că se folosea de diverse distracții pentru a-l vizita pe Prințul Endymion, deși celălalte gardiene știau de dragostea ei. Regina îi spune apoi că familia lor este o specie care a avut generații întregi și care provin de pe Lună și a căror datorie este să apere Pământul. În acest scop familia lor a păzit de-a lungul generaților piatră sacră de pe Lună, cunoscută și sub numele de Cristalul de Argint.

Apoi, de pe soare au venit forme extraterestre care au invadat Pământul. Acestea erau răul pur și nu le-a fost de ajuns planeta aceea și au dorit să pună mâinile și pe cristalul legendar. Formele acestea extraterestre s-au refugiat înadâncurile pământului și au ajuns să controleze inimile oamenilor și au atacat și Mileniul de Argint. Potrivit reginei, singurul care a rîmas neafectat de rău a fost Prințul Endymion al Pământului care a luptat din greu să salveze planeta și oamenii săi. Din nefericire a fost prea târziu să evite conflictul și a murit protejând-o pe prințesă.

Regina spune că în disperarea ei, ea, prințesa și-a luat viața. Își aduce aminte, nu? Apoi regina povestește cum cu ultimele puteri a reușit să sigileze acele creaturi, dar în proces Regatul Lunii a căzut și el în ruină. De atunci Pământul a rămas să evolueze din nou. De data această însă creaturile acele întunecate s-au reîntors la viață. Însă Regina spune că șocul și durerea cauzate de moartea ei au afectat-o și nu a reușit să le sigileze cum trebuie. Ea însă nu știe unde se ascund aceste creaturi, dar știe că trebuie să fie distruse odată pentru totdeauna. Numai că singura care această putere, de a folosi cristalul la întreaga lui putere, este chiar ea Sailor Moon. Însă Sailor Moon nu știe ce înseamnă adevărata lui putere.

Sailor Venus intervine și spune că ce era în cristal a intrat în corpul prințului și că cristalul și-a pierdut strălucirea. De atunci cristalul nu și-a mai revenit. Regina spune că dorința lui Serenity de-al salva a fost mai puternică. De aceea îi spune să stea liniștită pentru că prințul este încă în viață. Apoi regina îi spune că secretul de a putea stăpâni cristalul este de a avea încredere deplină în propriile forțe, voință de fier și puternice sentimente de iubire. Ea este gardiana iubirii și a jutiție Sailor Moon, dar și prințesa, de aceea ar trebui să fie mândră și hotărâtă. Mai mult totdată ea este și o fată normală, deci ar trebuie să se gândească la motivul pentru ca a fost renăscută pe Pământ.

Regina apoi le spune gardienelor să-și combine puterile și să restaureze regatul odată de demult căzut. Cu ultime puteri ea își ia lareveder și le dorește numai fericire. Sailor Moon vrea să-i dea putere Reginei cu Cristalul, dar nu reusește. Luna le spune apoi că pe Pământ se luminează și că ar trebui să se întoarcă.

În Regatul Întunecat, Kunzite privește la raclele celorlalți generali în care erau nu demult trupurile lor. Acum în locul lor au rămas niște pietre. Kunzite nu se gândea să-și găsească tovarășii în această formă, însă și-a reamintit că adevăratul lor stăpân este prințul Endymion. Așa că aceasta îngenunchează în fața prințului. Chiar în acel moment, însă trece Beryl și Kunzite o urmărește. Aceasta îl conduce la o ușă necunoscută din adâncul pământului. Kunzite vrea să înainteze, dar este oprit de un miros fetid și urât ce vine de dincolo de ușă. Pentru că nu poate respira se dă înapoi și se întreabă dacă acela este marele lor conducător și ce semnifică acel însemn de pe fruntea acestuia. Numai că Regina Beryl îl vede plecând.

Beryl îngenunchează în fața creaturii și âi spune că este convinsă că orice urmă a puterii Cristalului de Argint absorbită în corpul lui Tuxedo Mask a dispărut. Creatura îi spune că cristalul este la prințesă, care odată acum trezită trebuie să se grăbească să pună stăpânire cât mai repede pe această planertă. Creatura cere mai multă energie. Cu toate acestea, se pot folosi de corpul lui Tuxedo Mask. De asemenea, aceasta îi ordonă săelimine pe oricine le intră în cale. Beryl încunviințează, după care se aproprie de corpul lui Tuxedo Mask.

În acel moment, Kunzite apare și o întreabă ce are e gând. El îi reamintește că atunci când va pune mâna pe cristal atunci ei cei patru shitennou își vor recupera corpurile. Beryl spune că nu are ce face acum că corpurile lor nu mai există. Kunzite o confruntă, însă Beryl îi spune să nu uite cui i-sa jurat credință și că ei sunt minionii ei. Apoi, Beryl îl readuce sub controlul ei și îl pune să atace oamenii de pe Pământ, să-i sece de energie și să fure Cristalul de Argint.

Kunzite își folosește puterea pentru a îngheța oamenii și pentru a-i ademeni pe sailor senshi. Sailor Moon își folosește puterile pentru a vindeca oamenii. Kunzite apare să o înfrîngă pe Sailor Moon și pentru a-i lua cristalul de argint. Ea îl ademenește pe Kunzite în atmosfera Pământului în timp ce gardianii îi urmăresc. Gardienii își combină puterile, folosind atacul Planetelor și îl distrug Kunzite, lăsând în urmă doar o piatră care a revenit reginei Beryl.

Beryl îl învie pe Endymion, care este sub controlul ei și îi dă pietrele generalilor. Ea îi poruncește lui Endymion să o ucidă pe prințesa Serenity și să fure Cristalul. Ultima scenă, este în care Endymion îmbrăcată în haine normale se plimbă pe străzile din Tokyo.

Navigație Edit

Pretty Guardian Sailor Moon
Regatul Întunecat 1234567891011121314
Luna Neagră 14 • 151617181920212223242526
Infinitate 272829303132333435363738
Vis 394041 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49
Stele 50 • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60
Codename: Sailor V
Volumul 1 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8
Volumul 2 9 • 10 • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16
Pretty Guardian Sailor Moon Short Stories
Volumul 1

12 • 3 (Chibi-Usa's Picture Diary) • 1 • 2 • 3 (Exam Battle Stories) • The Secret Hammer Price Hall (Pretty Guardian Sailor Moon Side Story)

Volumul 2 Princess Kaguya's LoverCasa Blanca Memory • Parallel Sailor Moon