FANDOM

Zamki Układu Słonecznego (ang. Solar System Castles) – zamki znajdujące się w Układzie Słonecznym, zamieszkiwane przez Księżniczki Układu Słonecznego.

MangaEdytuj

W akcie 48 mangi Sailor Team (poza Sailor Moon) przemieniły się w Księżniczki Układu Słonecznego, którymi były w przeszłości. Każda z nich miała swój zamek. Zamek Sailor Venus był już wcześniej wspomniany (w mandze Sailor V).

W akcie 53 Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto odwiedziły swoje zamki. Każdy zamek jest wyposażony w urządzenia najnowszej generacji, a także był strzeżony przez odpowiednią Sailor Power Guardian, która jest miniaturową wersją Senshi, którą się opiekuje. Sailor Pluto powiedziała, że pamięta swój zamek. Dodała również, że wszystkie pałace były podarowane wszystkim Senshi Układu Słonecznego (z wyjątkiem Małej Damy i Księżniczki Serenity) przez Królową Serenity, kiedy Księżniczki się urodziły.

Zamki Edytuj

Inne zamki

CiekawostkiEdytuj

  • Zamki były nazywane nazwą księżyca (w przypadku Marsa – dwóch księżyców), ale Merkury i Wenus nie mają księżyców, wiec pochodzenia nazw zamków różnią się od pozostałych.

Zobacz takżeEdytuj