FANDOM

Yoshiki Usui
Yoshiki Usui1
Seiyū: Ryō Horikawa
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 140
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Projektant mody
Powiązania: Asystent, Rybie Oko, Usagi Tsukino
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek

Yoshiki Usui (jap. 碓氷芳樹 Usui Yoshiki) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawił się jedynie w odcinku 140.

Projektant mody, który był celem Rybiego Oka jako potencjalny właściciel Lustra Marzeń, w którym skrył się Pegaz. Rybie Oko zainteresował sobą Yoshikiego mimo bycia mężczyzną, który stwierdził, że byłby idealnym modelem dla jego żeńskiej linii odzieżowej.

Rybie Oko okazał się mieć dość wysokie wymagania, był zarozumiały, co irytowało wielu współpracowników projektanta i skończyło się kłótnią Usuiego z jego asystentem. Yoshiki, trapiony przez blokadę twórczą, przy przypadkowym spotkaniu Usagi Tsukino został przez nią poproszony o zaprojektowanie dla niej sukni ślubnej. Ciesząc się z jej towarzystwa, zgodził się. Kiedy Usui zdał sobie sprawę, jak beznadziejne projekty stworzył dla nowego modela, poczuł się jeszcze bardziej rozczarowany sobą i skonfrontował się z Rybim Okiem, który go zaatakował.

Po tym jak Sailor Senshi go uratowały, Yoshiki pogodził się ze swoim asystentem i, zainspirowany przez minispódniczki wojowniczek, zaprojektował całą linię kreacji. Jednym z jego projektów w tej linii była także obiecana Usagi suknia ślubna.

Galeria Edytuj