FANDOM

Vol. 6 Konfrontacja! Sailor V kontra elektroniczna wojowniczka Luga
SailorVAct6
対決!セーラーV vs. 電脳少女闘士ルゥガ
Taiketsu! Sērā V vs. den'nō shōjo tōshi Rūga
Tom: Wyd. oryginalne: 1
Wyd. shinsōban: 1
Wyd. kanzenban: 1
Act: 6
Chronologia
Poprzedni: Vol. 5 Intryga Agencji Dark
Następny: Vol. 7 Sailor V na wakacjach - Hawajski spisek

Vol. 6 Konfrontacja! Sailor V kontra elektroniczna wojowniczka Luga (jap. 対決!セーラーV vs. 電脳少女闘士ルゥガ Taiketsu! Sērā V vs. den'nō shōjo tōshi Rūga) – szósty rozdział mangi Hasło brzmi: Sailor V autorstwa Naoko Takeuchi.

StreszczenieEdytuj

Słodko śpiąca Minako po raz kolejny zostaje brutalnie obudzona przez mamę. Zegarek wskazuje już ósmą i Minako znowu się spóźni do szkoły. Po uprzejmej wymianie zdań, wybiega z domu. Po drodze widzi, jak dwóch starszych uczniów wyłudza pieniądze od młodszych. Jako Sailor V nie może na to pozwolić. Sailor V Kick i sprawa załatwiona. Gdy nagle dzwoni pierwszy dzwonek V-chan bierze młodych i biegiem odprowadza ich do przedszkola. Potem szybka przemiana, żeby po raz 36 spóźnić się do szkoły.

W trakcie jednej z przerw Minako rozmawia z Hikaru, swoją najlepszą koleżanką. Pyta się jej, czy dostała nową grę. Hikaru jej odpowiada, że ta gra jest zbyt popularna i zabrakło egzemplarza dla niej. W rozmowę wtrąca się Amano. Nowa gra to Elektroniczna wojowniczka Luga. Podczas rozmowy wychodzi, że Amano jest również fanem Sailor V i ładnych dziewczyn.

W tym samym czasie w Komendzie Głównej Policji. Pani komendant zaczyna wyliczać różnego rodzaju przestępstwa i sprawy, które miały miejsce w mieście. Wszystkie te przypadki rozwiązała Sailor V, a powołane biuro do zadań specjalnych z Wakagim na czele jest bezużyteczne. Jedynym sposobem na utrzymanie posady przez policjanta jest złapanie i przyprowadzenie Sailor V do pani komendant.

W innej części miasta. Elektroniczna wojowniczka Luga rozmawia z Danburite'em. Jej plan zgromadzenia wielkiej ilości ludzkiej energii i podboju świata przebiega bez zakłóceń.

Przed salonem gier dwie dziewczyny oglądają plakat nowej gry o Sailor V. Te dziewczyny to Usagi i Naru. Po krótkiej wymianie zdań Naru odciąga przyjaciółkę od salonu i odchodzą. Akurat w tym samym czasie przychodzi tam Minako. Zauważa jak Wakagi zaczyna wyładowywać swoją złość na plakacie gry. Wyrzuca z siebie wszystko. Człowiek bardzo nie lubi czarodziejki.

W salonie gier jest wielki tłum ludzi. Wszyscy są zgromadzeni przy nowej grze. Wszyscy z wyjątkiem Amano, który woli grać w symulator lotniczy. Minako, chcąc wiedzieć więcej o nowej grze, stosuje swoją taktykę przeciskania się przez ludzi – klęka na kolanach i dalej idzie na czworaka. Na własne oczy przekonuje się, że ta gra jest wyjątkowo realistyczna. Chwilę później pomiędzy graczami dochodzi do sprzeczki, co kończy się małą rozróbą. Na szczęście Minie udaje się wyjść po angielsku. A przed salonem pewna brunetka wyczuwa złą aurę. Idąca z koleżankami Rei czuje nagle złe moce. Nim jednak zdąża coś zrobić, towarzyszące jej dziewczyny odciągają ją od tego.

Minako jest smutna, że nie udało jej się pograć w nowy hit. Już się prawie załamuje, gdy pojawia się Amano z egzemplarzem gry w ręku. Dziewczyna od razu pożycza to od niego. W domu pełna zapału podłącza konsolę, gdy do akcji wkracza mama. Zapędza córkę do nauki i zakazuje jej od dziś grać w gry, czym doprowadza ją na skraj rozpaczy. Gdy Minako płacze i wścieka się w łóżku, jej rodzice spokojnie grają w to, co przyniosła.

Poranek jest niby normalny, ale jednak dzieje się coś dziwnego. Minako jak zawsze zaspała, ale mama na nią nie krzyczy. Jest zbyt zajęta walką z jej ojcem. Rodzice wymieniają uprzejmości i ciosy. W szkole panuje podobna atmosfera. Wszyscy się biją i kłócą. Szybki kontakt z szefem – elektroniczna wojowniczka Luga to wróg, rozwiąż sprawę i zlikwiduj wroga. Jedyny ślad, jaki odkrywa Minako, prowadzi do salonu gier. Tam nadal trwa rozróba. Wielkie oburzenie Miny wywołuje jeden gracz zrywający plakat Sailor V.

Idąc wpada na Amano, który dzięki swoim kontaktom dostaje serce automatu Lugi. W domu Amano szybko podłączają sprzęt i zaczynają grać, gdy nagle pojawiła się Luga. Teraz już jest pewne, że jest wrogiem. Przy koledze Minako nie może się przemienić. Szybko wybiega z pokoju. Tam przy pomocy puderniczki przekształca się w śliczną służącą. Teraz może spokojnie wejść i wyrzucić kolegę z pokoju. Zostając sama z przeciwniczką, może już śmiało stać się Sailor V. Nim jednak udaje jej się coś zrobić, zostaje wciągnięta do cyfrowego świata Lugi. Prawdziwa walka między nimi ma się rozegrać w komputerze. Gdy gra się włącza do pokoju wchodzi Amano. Widzi na ekranie Sailor V i Lugę walczące ze sobą. Szybko przejmuje kontroler i zaczyna sterować ruchami Sailor V. Talent maniaka okazuje się bardzo przydatny. Luga jest bez szans. Sailor V wydostaje się z cyfrowego świata przez telewizor i ląduje prosto na Amano. Chłopak tak bardzo to przeżywa, że aż mdleje. Na koniec Sailor V niszczy grę. Zło drzemiące w niej, jest takie wielkie, że towarzyszy temu eksplozja. Gdy Sailor V chce się już ulatniać, do mieszkania wbiega Wakagi. Już prawie ją łapie, ale wojowniczka ucieka.

Sailor V znowu odnosi sukces. Kolejny wróg przechodzi do historii, a ludzie znów mogą się czuć bezpieczni.

Pierwsze wystąpieniaEdytuj