FANDOM

Vol. 1 Narodziny Sailor V
SailorVAct1
セーラーV誕生!
Sērā V tanjō!
Tom: Wyd. oryginalne: 1
Wyd. shinsōban: 1
Wyd. kanzenban: 1
Act: 1
Chronologia
Poprzedni: N/A
Następny: Vol. 2 Minako w salonie gier "Crown"

Vol. 1 Narodziny Sailor V (jap. セーラーV誕生! Sērā V tanjō!) – pierwszy rozdział mangi Hasło brzmi: Sailor V autorstwa Naoko Takeuchi.

W tym akcie poznajemy główną bohaterkę – Minako Aino jako Sailor V, Artemisa – białego kota ze znamieniem na czole, Hikaru – najlepszą przyjaciółkę Minako od podstawówki, senpaia Higashiego, w którym Minako jest straszliwie zakochana oraz jej rodziców: mamę, która cały czas kłóci się ze swoją córką, tatę i straszliwego nauczyciela.

StreszczenieEdytuj

Minako po raz pierwszy zauważa Artemisa na zajęciach z wf-u, gdy na niego upadła podczas chwalenia się swoimi umiejętnościami fizycznymi. Zamiast jednak dostać celującą ocenę, dostała burę od nauczycielki za niewykonanie zadanych poleceń. W domu po kłótni z mamą o brudny mundurek poszła do łazienki wykąpać się, gdzie znowu spotyka Artemisa, stojąc przy lustrze i żaląc się że senpai Higashi nie zechce jej, bo jest brzydka.

Artemis, słysząc to, wszedł do łazienki i próbował ją pocieszyć, mówiąc że jest w niej wojowniczka piękniejsza i silniejsza. Minako, bardziej przejmując się tym, że kot ją podgląda, a nie tym że potrafi mówić, wyrzuciła go przez okno.

Później Artemis znowu się pojawia. Daje jej puderniczkę w kształcie księżyca i nagle znajdują się w kosmosie. Kot pokazuje Minako planetę, z której pochodzi i zamek w którym mieszkała. Następnego dnia Mina myślała, że to, co zobaczyła było zwykłym snem. Zaczęła zawiązywać na swojej głowie czerwoną kokardę i nagle na podłogę upadł list miłosny, który Minako miała dać senpaiowi Higashiemu, ale całkiem o tym zapomniała.

W szkole Higashi miał przerażającą obstawę składającą się z dziewczyn, które wyglądały jakby ktoś im wyprał mózg, i tak też było. Artemis szybko powiadomił o tym Minako i kazał jej się zmienić w Sailor V. Ta też tak zrobiła.

Pokonała Higashiego, ale wróciła z płaczem do domu. Artemis kontaktując się z szefem dostał zadanie: być jej partnerem. On bez protestów zgodził się. Wskoczył na łózko Minako i zaczął ją pocieszać, liżąc ją po twarzy. Następnego dnia Hikaru przyniosła gazetę do szkoły i pokazała Minako okładkę, na której widniał bardzo przystojny piosenkarz. Minako bez opamiętania zakochała się w nim.

Pierwsze wystąpieniaEdytuj