FANDOM

Venus Wink Chain Sword
ヴィーナス・ウインク・チェーン・ソード
Vīnasu Uinku Chēn Sōdo
Venus Wink Chain Sword Crystal
Wykonany przez: Sailor Venus
Przedmiot(y): Łańcuch Wenus,
Święte Ostrze (anime Crystal)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 27
Anime Crystal: odc. 27
Sera Myu: Usagi - Ai no Senshi e no Michi

Venus Wink Chain Sword (pol. Błysk Łańcuchowego Miecza Wenus) – atak Sailor Venus używany przez nią w mandze, anime Crystal, musicalach i grach wideo.

MangaEdytuj

Atak Venus Wink Chain Sword został użyty po raz pierwszy przez Sailor Venus w akcie 27 mangi Czarodziejka z Księżyca przeciw daimonowi. W tym ataku Sailor Venus używa swojego łańcucha, żeby stworzyć miecz, który wyglądał jakby był zrobiony z energii świetlnej.

Anime Crystal Edytuj

W anime Sailor Venus najpierw przywołuje miecz, Święte Ostrze, który następnie zamienia się w Łańcuch Wenus, którym wojowniczka unieruchamia daimona.

Venus Wink Chain Sword (SMC)

MusicaleEdytuj

Ten atak po raz pierwszy został użyty w musicalu Usagi - Ai no Senshi e no Michi w celu zniszczenia Death Ri, jednego z Death Mannetjes.

Gry wideoEdytuj

Atak ten pojawił się w kilku grach wideo. W Sailor Moon: Another Story został przedstawiony jako świetlny miecz, który wojowniczka rzucała w przeciwnika. W bijatykach Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen i Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen Sailor Venus rozkręcała łańcuch tworząc słup światła, wewnątrz którego można było zobaczyć kształt przypominający miecz.

Venus Wink Chain Sword (SMS SF)

Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo że ten atak nigdy nie był używany w pierwszym anime, w pierwszym openingu sezonu Sailor Moon S jest pokazana krótka scena, w której Sailor Venus wykonuje atak, który mógł być właśnie Venus Wink Chain Sword.
  • Gdy Sailor Venus używała tego ataku w grze Sailor Moon: Another Story, jego nazwę wypowiadała Rica Fukami, która podkładała głos wojowniczce w pierwszym anime.
  • W mandze wyglądało na to, że łańcuch Sailor Venus przybierał kształt miecza. Natomiast w anime Crystal jest wręcz przeciwnie, gdyż wojowniczka używa najpierw miecza, którym jest Święte Ostrze, które zmienia się w jej łańcuch.

GaleriaEdytuj

Klip wideoEdytuj

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Venus Wink Chain Sword

Atak w anime Crystal