FANDOM

Venus Star Power, Make Up
Venus star power make up4
ヴィナース・スター・パワー・メイク・アップ
Vīnasu Sutā Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Star Power Stick
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 17
Anime: odc. 65
Anime Crystal: odc. 15

Venus Star Power, Make Up (pl. Gwiezdna Potęgo Wenus, Przemień Mnie) – druga kwestia użyta przez Minako Aino do przemiany w Sailor Venus w obu anime i mandze.

MangaEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w akcie 17 mangi, kiedy Minako razem z Makoto i Usagi przemieniły się w Senshi, aby walczyć z Petz.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Minako w odcinkach 65-151. Jest bardzo podobna do poprzedniej transformacji Minako z tylko niewielkimi zmianami, z których główne to dodanie symbolu Wenus, który pojawił się za nią na koniec transformacji.

Przebieg

W tej transformacji Minako podnosi rękę do góry, a strumień żółtych gwiazdek zmienił kolor jej paznokci na pomarańczowy. W jej ręce pojawia się Star Power Stick, którą chwyta. Symbol Wenus w gwieździe na końcu różdżki zaczyna świecić, obracać się i powiększać. Dziewczyna tworzy wokół siebie wstęgę gwiazd i wiedzie ją wokół siebie. Gwiezdna wstęga wydobywająca się z pióra tworzy wokół niej spiralę, a następnie tworzy na dole koło, z którego wydobywają się gwiazdy. Tworzą one kompletny sailor fuku Czarodziejki. Czarodziejka z Wenus obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się znak Wenus.

VenusStarPower animacja

Anime CrystalEdytuj

Przemiana pojawiła się po raz pierwszy w odcinku 15.

VenusStarPower animacja (Crystal)

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideo Edytuj

Venus Star Power! Make Up (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

Venus Star Power Make Up! (Sailor Moon Crystal)

Przemiana w anime Crystal