Venus Love and Beauty Shock
ヴィーナス・ラブ・アンド・ビューティ・ショック
Vīnasu Rabu ando Byūti Shokku
LoveBeautyShock3
Wykonany przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Bicz Miłości (manga)
Brak (anime)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 44
Anime: odc. 154
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...

Venus Love and Beauty Shock (pl. Szok Miłości i Piękna Wenus) – atak Czarodziejki z Wenus z mangi i pierwszego anime. Był używany przez nią również w musicalach oraz grach wideo. Zdobyła ten atak po osiągnięciu formy "Super".

Pierwsze animeEdytuj

W anime atak został po raz pierwszy użyty w odcinku 154 przeciwko Kwartetowi Amazonek.

Przebieg

Czarodziejka z Wenus wyciąga rękę, w której pojawia się symbol Wenus. Symbol zaczyna błyszczeć, wydostaje się z niego złoty blask. Czarodziejka przesyła swojej ręce całusa sprawiając, ze pojawia się złote serce, które następnie się mnoży w łańcuch serc otaczających ją. Łańcuch zaczyna błyszczeć i zmienia się w błyszczące serce, które strzela w przeciwnika.

Venus Love and Beauty Shock animacja

MangaEdytuj

W mandze atak ten pierwszy raz został użyty w akcie 44, po tym jak Minako otrzymała Kryształ Wenus i użyła go po raz pierwszy do transformacji. Użyła tego ataku, aby zniszczyć Xenotime'a i Zeolite'a.

Aby wykonać atak Czarodziejka z Wenus trzymała przed sobą Bicz Miłości i wykrzykiwała zaklęcie. Bicz emitował podmuch energii w kierunku jej celu.

Gdy Sailor Venus była kontrolowana przez Galaktyczne Bransolety Sailor Galaxii, wykonała złą wersję tego ataku - Venus Love and Galactica Shock.

MusicaleEdytuj

Atak po raz pierwszy pojawił się w musicalu Yume Senshi - Ai - Eien ni..., gdzie Czarodziejka użyła go przeciw Lemurom.

Gry wideoEdytuj

Atak Venus Love and Beauty Shock pojawił się w kilku grach wideo, w tym m.in. w Sailor Moon SuperS: Fuwa Fuwa Panic, Sailor Moon Sailor Stars: Fuwa Fuwa Panic 2 oraz Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen.

Love and Beauty Shock (gra)

Atak w grze Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Venus Love and Beauty Shock (High Quality)-0

Venus Love and Beauty Shock (High Quality)-0

Atak w pierwszym anime