FANDOM

Venus Love-Me Chain
ヴィーナス・ラブ・ミー・チェーン
Vīnasu Rabu Mī Chēn
Venus Love-Me Chain Crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Łańcuch Wenus
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 11
Anime: odc. 65
Anime Crystal: odc. 11
PGSM: akt 18
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen

Venus Love-Me Chain (pl. Łańcuch Miłości Wenus) – atak Czarodziejki z Wenus używany przez nią we wszystkich wersjach serii Czarodziejka z Księżyca.

Manga Edytuj

W mandze Czarodziejka z Wenus użyła tego ataku w akcie 11 przeciwko Motokiemu Furuhacie, będącemu pod kontrolą Królowej Beryl. Użyła tego ataku ponownie w podobny sposób w łuku Mugen na grupie uczniów kontrolowanych przez Mimete. W mandze Wenus ściągała swój łańcuch, który nosiła w pasie i używała go do wykonania ataku.

Pierwsze animeEdytuj

Atak ten został po raz pierwszy użyty w odcinku 65, aby przeciwdziałać batowi Dark Beaut Calaveras. Sailor Venus wzywa łańcuch utworzony z złotej energii, który wiruje wokół niej, a następnie kieruje go na wrogów, aby im zaszkodzić lub ograniczyć ich ruch. Może on być również stosowany jako lina lub coś podobnego.

Anime Crystal Edytuj

Sailor Venus po raz pierwszy użyła tego ataku w odcinku 11 przeciwko Motokiemu Furuhacie, będącemu pod kontrolą Królowej Beryl.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serialu live-action ten atak pojawił się w akcie 18 w połączeniu z Yōma Taisan Sailor Mars, aby zniszczyć youmę. Sailor Venus wykonywała ten atak tak samo jak w mandze. Gdy ściągnęła łańcuch wydłużał się on, a ona używała go jak bicz.

Venus Love-Me Chain PGSM

MusicaleEdytuj

Atak ten pojawił się po raz pierwszy w Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, gdzie został użyty przeciwko Kunzite'owi.

Gry wideoEdytuj

Atak ten pojawił się w wielu grach wideo. W Sailor Moon i Sailor Moon R na Super Famicom oraz Sailor Moon na Mega Drive, do jego wykonania Sailor Venus obracała się z łańcuchem w wyprostowanej ręce, uderzając przeciwnika.

W Sailor Moon S Kurukkurin i Sailor Moon S: Kondo wa Puzzle de Oshiokiyo! atak mógł być użyty w pewnych momentach gry.

W Sailor Moon S: Jōgai Rantō!? Shuyaku Sōdatsusen i Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Sōdatsusen Sailor Venus obracała łańcuchem wokół siebie zaczynając od góry do dołu.

Atak pojawił się również w grze arcade Sailor Moon, Sailor Moon S na 3DO i Sailor Moon: Another Story.

Venus Love-Me Chain gra
Venus Love-Me Chain game

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
Serial aktorski

Klipy wideoEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal
Serial aktorski