FANDOM

Venus Crystal Power, Make Up
Venus crystal power make up4
ヴィーナス・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Vīnasu Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Czarodziejka z Wenus
Przedmiot(y): Crystal Change Rod (anime)
Kryształ Wenus (manga)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 44 ("Super")
akt 50 ("Eternal")
Anime: odc. 154

Venus Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Wenus, Przemień Mnie) – trzecia kwestia użyta przez Minako Aino do przemiany w Super Sailor Venus w anime, a czwarta w mandze.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Minako do przemiany w mandze używała swojego Sailor Crystal, czyli Kryształu Wenus, który miał postać kryształowej broszki w kształcie serca. Otrzymała go od Artemisa. Przemiana ta po raz pierwszy pojawiła się w akcie 44. Dzięki niej dziewczyna przemieniła się w Super Sailor Venus.

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Minako użyła zwrotu Venus Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Minako przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Venus.[1]

Aby przemienić się w swoją formę "Eternal", Minako dwa razy (akt 50 i 52) użyła kwestii Venus Crystal Power, Make Up.

Pierwsze animeEdytuj

Transformacja była używana przez Minako w odcinkach 154-196. Jest bardzo podobna do dwóch poprzednich transformacji Minako z tylko niewielkimi zmianami.

Przebieg

Symbol Wenus łączy się z łańcuchem i zostaje zamknięty w żółtej kuli, która ląduje na szczycie kryształowej różdżki. Minako wykrzykuje słowa Venus Crystal Power, Make Up. Symbol Wenus na końcu różdżki zaczyna się obracać i powiększać. Minako tworzy wokół siebie różdżką wstęgę gwiazd i wiedzie ją wokół swojego ciała. Gwiezdna wstęga wydobywająca się z pióra tworzy wokół niej spiralę, a następnie tworzy na dole koło, z którego wydobywają się gwiazdy. Tworzą one kompletny sailor fuku Czarodziejki. Super Sailor Venus obraca się kilkukrotnie i staje w swojej charakterystycznej dla niej pozie, w tle pojawia się Bicz Miłości.

VenusCrystalPower animacja

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Venus Crystal Power - Make Up! (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

PrzypisyEdytuj

  1. Mimo że w mandze wszystkie dziesięć wojowniczek uzyskało formę "Eternal", tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".