FANDOM

Uranus Planet Power, Make Up (pl. Planetarna Potęgo Urana, Przemień Mnie) – pierwsza kwestia użyta przez Harukę Tenō do przemiany w Sailor Uranus w mandze i Sailor Moon Crystal, a także jedyna w anime.

Transformacja w pierwszym anime była używana przez Harukę w serii Super i pierwszym odcinku serii Sailor Stars.

Pierwsze animeEdytuj

Na czarnym tle pojawia się symbol Urana i ląduje w gwieździe różdżki Lip Rod. Haruka Tenō chwyta różdżkę i wykrzykuje zaklęcie Uranus Planet Power, Make Up. Następnie rozbłyskuje góra różdżki i pojawia się żółty promień świetlny. Haruka rysuje różdżką dookoła siebie okrąg, z którego wystrzela podmuch wiatru. Pojawia się jej trykot i kołnierzyk. Później widzimy ją od tyłu w pełnym stroju sailor fuku. Sailor Uranus przeczesuje ręką włosy, a jej szminka pojawia się po odfrunięciu iskierek z jej ust. Na koniec Czarodziejka z Urana przybiera swoją końcową pozę.

Uranus planet power animacja

Anime CrystalEdytuj

Przemiana po raz pierwszy pojawiła się w odcinku 31. Haruka przemieniła się wtedy razem ze swoją partnerką, Michiru.

Przemiana jest bardzo podobna do tej z pierwszego anime, tylko że bez Uranus Lip Rod.

Uranus Planet Power (Crystal)

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideoEdytuj

Uranus Planet Power! Make Up! (High Quality)

Przemiana w pierwszym anime

Bishoujo Senshi Sailor Moon Crystal Season III - Uranus Planet Power,Make Up

Przemiana w anime Crystal