FANDOM

Uranus Crystal Power, Make Up
ウラヌス・クリスタル・パワー・メイク・アップ
Uranusu Kurisutaru Pawā Meiku Appu
Wykonana przez: Sailor Uranus
Przedmiot(y): Kryształ Urana
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 45 ("Super")
Sera Myu: Amour Eternal

Uranus Crystal Power, Make Up (pl. Kryształowa Potęgo Urana, Przemień Mnie) – druga kwestia transformacji użyta przez Harukę Tenō w mandze. Transformacja była używana przez Harukę w łuku fabularnym Yume.

MangaEdytuj

"Super"Edytuj

Haruka po raz pierwszy przemieniła się w Super Sailor Uranus za pomocą tej kwestii w akcie 45, używając Kryształu Urana.

"Eternal"Edytuj

W akcie 49 Haruka użyła zwrotu Uranus Crystal Power, aby przelać swoją moc do Berła Wieczności razem z innymi wojowniczkami Układu Słonecznego. Umożliwiło to Eternal Sailor Moon atak Starlight Honeymoon Therapy Kiss i zniszczenie Królowej Nehellenii. Wtedy Haruka przemieniła się także po raz pierwszy w Eternal Sailor Uranus.[1]

W łuku fabularnym Stars nigdy nie pokazano przemiany Haruki w jej formę "Eternal", ale można założyć, że kwestia transformacji również brzmi Uranus Crystal Power, Make Up, tak jak na przykładzie Guardian Senshi.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku 167 pierwszego anime, dzięki mocy Hotaru pozostałe Outer Senshi przemieniły się w swoje formy "Super", jednak nie wypowiadały wtedy żadnych kwestii transformacji.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Mimo że w mandze wszystkie dziesięć wojowniczek uzyskało formę "Eternal", tylko w odniesieniu do Sailor Moon używano tytułu "Eternal Sailor Moon".