FANDOM

Undead Berserk
Ryuji Kasahara - Undead Berserk
Aktorzy/aktorki: Ryūji Kasahara
Pierwsze wystąpienie w:
Sera Myu: Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku
Informacje
Przynależność: Death Vulcan
Miejsce zamieszkania: Tokio
Zawód/zajęcie: alchemik
Aliasy: Kuma, Śmierdzący Berserk
Formy: Profesor Sōichi Tomoe
Powiązania: Death Vulcan, Hrabia Dracul, Death Lamia, Death Mannetjes, Death Nightmares
Dane osobowe
Płeć: mężczyzna
Gatunek: nieumarły

Undead Berserk (jap. アンデッド・ベルセルク Andeddo Beruseruku) – czarny charakter z łuku fabularnego Dracul Arc z musicali Sailor Moon, który pojawił się tylko w Shin / Henshin - Super Senshi e no Michi - Last Dracul Jokyoku.

Historia Edytuj

Był nieumarłą humanoidalną bestią żyjącą co najmniej 600 lat i znajomym hrabiego Dracula. Alchemik, który był kiedyś uczniem Paracelsusa. Przed wydarzeniami z musicalu przejął kontrolę nad ciałem i laboratorium profesora Sōichiego Tomoe.

W swojej prawdziwej postaci Berserk był silnym i żądnym krwi wojownikiem. Nosił czarne ubranie z ciemnym futrem i srebrną zbroję. Mówiło się, że jadł ludzkie mięso i zamierzał pożreć Guardian Senshi, kiedy były pod kontrolą wroga. Jego osobowość zmieniała się co chwilę między opanowanym i inteligentnym naukowcem, a szalejącą bestią myślącą tylko o walce. Był w porównywany do niedźwiedzia przez kilka postaci. W swoim posiadaniu miał Miecz Samaela, a kiedy był atakowany, wpadał w szaleńczą wściekłość. Szybko wpadał w gniew i był bardzo dumnym mężczyzną, który reagował obronnie, gdy jego zdolności były kwestionowane. Hrabia Dracul często wyśmiewał go za jego zwierzęcy odór, jego oddech bestii i jego zachowanie, nazywając go „Kuma” (jap. 熊, pl. niedźwiedź). W zamian jednak, Berserk szydził z statusu hrabiego jako wampira.

Podobnie jak wszyscy nieumarli, nienawidził ludzi za opanowanie Ziemi. Był podporządkowany potężnej istocie znanej jako Death Vulcan, który poinstruował go, żeby stworzyć doskonałe homunkulusy w celu zastąpienia nimi ludzi, choć jego pierwsze kreacje, Death Mannetjes, okazały się wadliwe, ponieważ zostały one połączone z gorszymi duszami. Ten błąd doprowadził go do zrozumienia, że aby stworzyć doskonałego homunkulusa będzie potrzebował Kryształu Czystego Serca. Chociaż stworzone przez niego pierwsze homunkulusy były bezużyteczne w jego oczach, wciąż uważał się ich ojcem i dał im Wiele szans, aby odkupić się przez uchwycenie Chibiusy. On nawet obiecał im dać im jej Gwiezdne Ziarno, gdyby udało im się ją schwytać.

Aby wspomóc swoją misję, Berserk sprzymierzył się z Death Lamia i jej Death Nightmares, obiecując im krew w zamian za swoje usługi. Później starał się nakłonić Hrabiego Dracul do przyłączenia się do jego sprawy, obiecując, że będzie to sposób na zakończenie bycia nieumarłym. Gdy on i hrabia spotkali się, ten drugi wyraził zaskoczenie, że Undead Berserk był teraz w stanie rozmawiać jak człowiek, na co on odpowiedział, że odrzucił swoją formę bestii. Podczas gdy Berserk uważał ich za starych przyjaciół, hrabia wydawał się nie czuć wobec niego niczego oprócz pogardy. Był bardzo bliski Lamii, na tyle, że niektórzy z ich współpracowników błędnie uważali ich za małżeństwo.

Choć walczył z wojowniczkami i tylko udawał ojca Hotaru, Undead Berserk wydawał się dbać o nią i starał się ją przekonać o słuszności swoich planów.

W ostatecznej bitwie próbował zabić Sailor Moon ale Dracul zasłonił ją przyjmując cios zamiast niej. Berserk kontynuował walkę, gdy rozkazał mu Death Vulcan, a po tym jak został trafiony przez Sailor Planet Attack wpadł w szał i zaczął atakować wszystkich wokół niego zabijając Death Mannetjes w procesie. Kontynuował atakowanie wojowniczek, dopóki nie został zniszczony przez Starlight Honeymoon Double Therapy Kiss.

Później, w musicalu Transylvania no Mori, został wspomniany przez Elizabeth Bathory, która powiedziała, że nie miał zdrowego rozsądku, a Baron Gilles de Rais dodał, że nie był w stanie zniszczyć wojowniczek Mieczem Samaela, bo nie korzystał z niego z właściwą siłą woli.

AtakiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Berserka, jego pragnienie walki, jak i jego cechy bestii są prawdopodobnie odwołaniem do historycznych berserkerów.