FANDOM

U-Ikasaman
う・イカサマン
U Ikasaman
U-Ikasaman1
Przynależność: Bractwo Śmierci
Gatunek: Daimon
Płeć: Kobieta
Pan: Mimete
Śmierć: Atak Rainbow Moon Heart Ache
Pierwsze wystąpienie: Odc. 118 (anime)
Seiyū: Yōko Kawanami

U-Ikasamandaimon należący do Mimete, pojawiła się w 29 odcinku trzeciego sezonu anime.

Była kontrolował międzywymiarową szczelinę w domu Tomoe po tym, jak Mimete wcisnęła wiele przypadkowych przedmiotów (głównie gier planszowych, ale także książki i miskę ryżu) do maszyny do tworzenia daimonów, kiedy profesor Tomoe nie patrzył.

Mogła manipulować całą szczeliną międzywymiarową wedle swojej woli, grożąc wojowniczkom, że wrzuci je do innego wymiaru, jeśli nie zagrają w jej gry. U-Ikasaman twierdziła, że jest pacyfistką, i powiedziała, że nie lubi uciekać się do przemocy, ale to nie powstrzymało ją od uwięzienia w gigantycznych kartach tych wojowniczek, które z nią przegrały.

Grała z wojowniczkami, ale oszukiwała, aby pokonać je wszystkie. Po przegranej z Chibiusą i Hotaru, nie spełniła swojej obietnicy i nie chciała nikogo puścić. Chibiusa następnie przemieniła się w Sailor Chibi Moon i uwolniła Sailor Moon, która zniszczyła U-Ikasaman i szczelinę.

Ciekawostka Edytuj

  • Jej imię pochodzi od połączenia „u” (鵜, pl. „kormoran”) i „ikasama” (jap. 如何様, pl. „oszustwo, naciąganie, szwindel”).

Galeria Edytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar