FANDOM

Tsutomu Asai
Tsutomu Asai
Pierwsze wystąpienie: Odc. 100 (anime)
Seiyū: Junichi Kanemaru
Pierwsze wystąpienie w:
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: prawdopodobnie w Shiba Koen, Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Uczeń Gimnazjum Shiba Kōen
Powiązania: Minako Aino
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek

Tsutomu Asai (jap. 浅井努 Asai Tsutomu) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawił się jedynie w 100 odcinku.

Był dawnym przyjacielem Minako, jeszcze sprzed jej wyjazdu do Anglii, ale stracili ze sobą kontakt po tym, jak wróciła, ponieważ musiała zrezygnować z gry w siatkówkę, aby bardziej skoncentrować się na swoim zadaniu bycia jedną z Sailor Senshi. Minako była w nim zakochana, ale on tylko chciał, by jego dziewczyna też grała w siatkówkę. To sprawiło, że Minako rozważała zakończenie bycia wojowniczką, dopóki nie dowiedziała się, że miał już dziewczynę, która była menadżerem drużyny siatkarskiej.

Został zaatakowany przez daimona Haikyun, który chciał skraść jego Kryształ Czystego Serca. Nawet po zabraniu mu kryształu był na tyle świadomy, by zauważyć, że Sailor Venus użyła słynnego manewru Minako „Flying Somersault Reception” przeciwko daimonowi. Uświadomił sobie, że Minako jest Sailor Venus. Po odzyskaniu czystego serca poprosił Minako, aby podziękowała Sailor Venus, gdyby kiedykolwiek ją spotkała. Podczas gdy Minako nie potwierdziła tego, domyśliła się, że poznał jej prawdziwą tożsamość.

GaleriaEdytuj