FANDOM

Tsutomu Asai
Tsutomu Asai
Seiyū: Junichi Kanemaru
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 100
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: prawdopodobnie w Shiba Kōen, Tokio
Zawód/zajęcie: Uczeń Gimnazjum Shiba Kōen
Powiązania: Minako Aino
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek

Tsutomu Asai (jap. 浅井努 Asai Tsutomu) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawił się jedynie w odcinku 100.

Był dawnym przyjacielem Minako jeszcze sprzed jej wyjazdu do Anglii, ale stracili ze sobą kontakt po tym jak wróciła, ponieważ musiała zrezygnować z gry w siatkówkę, aby bardziej skoncentrować się na swoim zadaniu bycia jedną z Sailor Senshi. Minako była w nim zakochana, ale on tylko chciał, by jego dziewczyna też grała w siatkówkę. To sprawiło, że Minako rozważała zakończenie bycia wojowniczką, dopóki nie dowiedziała się, że miał już dziewczynę, która była menadżerką drużyny siatkarskiej.

Został zaatakowany przez daimon Haikyun, która chciała skraść jego Kryształ Czystego Serca. Nawet po zabraniu mu kryształu był na tyle świadomy, by zauważyć że Sailor Venus użyła słynnego manewru Minako „Flying Somersault Reception” przeciwko daimonowi. Uświadomił sobie, że Minako jest Sailor Venus. Po odzyskaniu czystego serca poprosił Minako, aby podziękowała Sailor Venus, gdyby kiedykolwiek ją spotkała. Podczas gdy Minako nie powiedziała tego na głos, domyśliła się, że poznał jej prawdziwą tożsamość.

GaleriaEdytuj