FANDOM

Transformation Brooch
変身・ブローチ
Henshin Burōchi
Transformation Brooch (Crystal)
Polska nazwa: Broszka Transformacji
Forma przedmiotu: broszka
Używany przez: Usagi Tsukino
Cel użycia: Transformacja w Sailor Moon
Zwrot: Moon Prism Power, Make Up
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 1
Anime: odc. 1
Anime Crystal: odc. 1

Transformation Brooch (pl. Broszka Transformacji) – pierwszy przedmiot, który Usagi używała do transformacji w Sailor Moon w mandze i obu anime. Jest aktywowana słowami Moon Prism Power, Make Up.

Usagi otrzymała broszkę od Luny w pierwszym odcinku anime, pierwszym akcie mangi oraz pierwszym odcinku anime Crystal. Usagi nosi ją pośrodku kokardy jej szkolnego mundurku.

Wszystkie broszki transformacji Usagi są ulepszonymi wersjami swoich poprzedniczek.

Pierwsze animeEdytuj

Była to złota broszka z półksiężycem w środku i grawerowanym kołem, zdobiona różnokolorowymi kamieniami (czerwony, niebieski, zielony, pomarańczowy oraz różowy – są to kolory Inner Senshi).

Broszka Transformacji służyła Usagi przez bardzo długi czas jej bohaterskiej kariery, do czasu, gdy krótko po ostatecznej bitwie z Królestwem Ciemności magiczny amulet zaczął zawodzić. Prawdopodobnie powodem tego był brak chęci Sailor Moon do bycia wojowniczką i jej pragnienie powrotu do normalnego życia zwykłej dziewczyny. W odcinku 51, w trakcie walki z Cardianem Reci broszka została zniszczona, cofając tym samym transformację Sailor Moon. Podczas późniejszego spotkania z duchem Królowej Serenity, w wyniku połączenia broszki ze Srebrnym Kryształem, powstał nowy talizman, Crystal Star. Wykorzystując jego moc, Usagi mogła ponownie się zmienić w Sailor Moon już poziomu drugiego.

Manga i anime CrystalEdytuj

Okrągła, złota broszka z półksiężycem na dole, zdobiona różnokolorowymi kulami (czerwony, niebieski, zielony oraz żółty). W akcie 14 mangi i odcinku 14 anime broszka, po zniszczeniu Metarii, pękła.

GaleriaEdytuj

PROPLICA od Bandai