FANDOM

Thetis
テティス
Tetisu
Ep12 7
Przynależność: Królestwo Ciemności
Gatunek: youma
Płeć: kobieta
Pan: Jadeite
Śmierć: Atak Moon Tiara Action (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Odc. 12 (anime)
Seiyū: Miki Itō

Thetis – jedenasta youma, która pojawiła się w dwunastym odcinku pierwszego sezonu anime. Thetis była potworem wezwanym przez Jadeite'a, aby zbierała energię dla Królestwa Ciemności z ludzi.

OpisEdytuj

Thetis - postać ludzka

Thetis w ludzkiej postaci

Thetis była jedną z najpotężniejszych potworów Królowej Beryl, co spowodowało, że Beryl zezłościła się na Jadeite'a, gdy Thetis zginęła. Była też jedną z niewielu w potworów, których pokazana została prawdziwa osobowość i głębokie uczucie do Jadeite'a i determinacja, aby wykazać się przed nim, nawet kosztem nieposłuszeństwa wobec Królowej Beryl. Po tym, jak jej uwaga została odwrócona przez ataki Sailor Mercury i Sailor Mars, została zniszczona przez atak Moon Tiara Action Sailor Moon.

Tetyda miała władzę nad wodą demonstrując zdolność do manipulowania i kontrolowania wody oceanu, po którym pływał statek wycieczkowy: stworzyła kilka gigantycznych kolumn wody na tyle silnych, aby przebić stalową ramę statku, wezwała humanoidalne potwory z wody, które zaatakowane szybko mnożyły się. Mogła również zobaczyć rzeczy z oddali w wodnej kuli i mogła teleportować się z miejsca na miejsce przez bramy z wirów wodnych. Ona również wykazała zdolność do tworzenia iluzji – sprawiła, że wrak statku wydawał się luksusowym statkiem wycieczkowym.

CiekawostkiEdytuj

Imię Thetis pochodzi od nereidy z mitologii greckiej – Tetydy (ang. Thetis).

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Królestwo Ciemności