FANDOM

Tetsurō Yoshinogawa
179.mkv snapshot 11.42 -2010.03.10 12.05.02-
Seiyū: Unshō Ishizuka
Pierwsze wystąpienie w:
Anime: odc. 179
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Tokio, Japonia
Zawód/zajęcie: Szef kuchni
Formy: Sailor Chef
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek

Tetsurō Yoshinogawa (jap. 吉野川哲郎 Yoshinogawa Tetsurō) – postać epizodyczna z anime Sailor Moon, pojawił się jedynie w odcinku 179. Był słynnym szefem kuchni, który posiadał również program kulinarny w telewizji.

Taiki został zaproszony jako gość specjalny w programie Tetsurō. Chłopak przyprowadził ze sobą także Makoto, aby wspólnie zademonstrować jak upiec kruche ciasto z truskawkami i bitą śmietaną. Usagi postanowiła zaprosić się sama razem z nimi i wtargnęła na plan programu, aby "pomóc" im w pieczeniu, jednak skutki tego pomysłu były opłakane. Na szczęście Tetsurō miał już zawczasu przygotowane ciasto, a reszta programu przebiegła bez zakłóceń.

Jednak po zakończeniu programu Tetsurō natknął się na Sailor Iron Mouse w korytarzu poza studiem, która wydobyła jego Gwiezdne Ziarno. Okazało się nieprawdziwe, a mężczyzna przemienił się w Phage'a Sailor Chef. Został przemieniony z powrotem w człowieka przez Eternal Sailor Moon.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię "Tetsurō" (哲郎) jest wymawiane tak samo jak inne japońskie imię, które zapisywane jest innymi znakami, 鉄郎 ("żelazny syn"). Najpewniej jego imię jest grą słów odnoszącą się do japońskiego programu o gotowaniu Iron Chef.

GaleriaEdytuj