Talizmany (jap. 魔具) – trzy mityczne przedmioty będące w posiadaniu Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto. Były one źródłem mocy każdej z tych wojowniczek.

Manga i anime Crystal[edytuj | edytuj kod]

W mandze i anime Crystal na jego podstawie talizmany od początku były w posiadaniu każdej z trzech wojowniczek – Kosmiczny Miecz był w posiadaniu Sailor Uranus, Zwierciadło Głębokich Wód w posiadaniu Sailor Neptune, a w posiadaniu Sailor Pluto był Granatowy Klejnot. Gdy zgromadzą się razem i będą rezonować, wezwą Boginię Śmierci, by sprowadziła zagładę na świat. Moc Talizmanów została też wchłonięta przez Święty Graal.

Pierwsze anime[edytuj | edytuj kod]

W pierwszym anime talizmany były trzema mitycznymi przedmiotami poszukiwanymi przez Bractwo Śmierci oraz przez Sailor Uranus i Sailor Neptune. Twierdzono, że były zamknięte w Kryształach Czystego Serca ludzi. Ponadto gdy zostałyby zgromadzone razem, mogły przywołać Święty Graal.

Talizmany zostały ostatecznie odnalezione, a były nimi: Kosmiczny Miecz (zapieczętowany w Krysztale Czystego Serca Sailor Uranus), Zwierciadło Głębokich Wód (zapieczętowane w Krysztale Czystego Serca Sailor Neptune) i Granatowy Klejnot (będący już w posiadaniu Sailor Pluto).

Galeria[edytuj | edytuj kod]