FANDOM

Talizmany (jap. 魔具) – trzy mityczne przedmioty będące w posiadaniu Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto. Były one źródłem mocy każdej z tych wojowniczek.

MangaEdytuj

W mandze i anime Crystal na jego podstawie talizmany od początku były w posiadaniu każdej z trzech wojowniczek - Kosmiczny Miecz był w posiadaniu Sailor Uranus, Zwierciadło Głębokich Wód w posiadaniu Sailor Neptune, a w posiadaniu Sailor Pluto Granatowy Klejnot. Gdy zgromadzą się razem i będą rezonować, wezwą Boginię Śmierci, by sprowadziła zagładę na świat. Moc Talizmanów została też wchłonięta przez Święty Graal.

AnimeEdytuj

W anime talizmany były trzema mitycznymi przedmiotami poszukiwanymi przez Bractwo Śmierci, jak również przez Sailor Uranus i Sailor Neptune. Mówi się, że były zamknięte w Kryształach Czystego Serca ludzi, talizmany mogły być przywołać Święty Graal, kiedy zostałyby zgromadzone razem.

Talizmany zostały ostatecznie odnalezione i okazały się nimi być: Kosmiczny Miecz (zapieczętowany w Krysztale Czystego Serca Sailor Uranus), Zwierciadło Głębokich Wód (zapieczętowane w Krysztale Czystego Serca Sailor Neptune) i Granatowy Klejnot (będący już w posiadaniu Sailor Pluto).

GaleriaEdytuj