FANDOM

Takashi Hino
Takashimanga
Aktorzy/aktorki: Takeshi Masu (PGSM)
Pierwsze wystąpienie w:
Mandze: Wspomnienie o casablankach
PGSM: akt 33
Informacje
Przynależność: Cywil
Miejsce zamieszkania: Nieznane
Zawód/zajęcie: Polityk
Powiązania: Kaidō (sekretarz; tylko manga)
Nishizaki (sekretarz; tylko PGSM)
Dane osobowe
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Człowiek
Krewni: Rei Hino (córka)
Risa Hino (żona; nie żyje)
teść (tylko manga)

Takashi Hino (火野隆司 Hino Takashi) – imię nadane ojcu Rei w serialu live-action; w mandze nigdy nie padło jego imię.

MangaEdytuj

W mandze był politykiem Partii Demokratyczno-Liberalnej.[1] Rei nienawidziła go, ponieważ nigdy nie przyszedł odwiedzić swojej żony w szpitalu, gdy umierała. Dlatego dziewczyna postanowiła zamieszkać z dziadkiem. Rei spotykała się z nim każdego roku w jej urodziny w restauracji, a on zawsze dawał jej na prezent białą sukienkę i bukiet lilii "casablanca". W rzeczywistości prezenty te wybierał jego sekretarz Kaidō.

Pretty Guardian Sailor MoonEdytuj

W serialu live action, podobnie jak w mandze, był wiecznie zajętym politykiem, który nigdy nie przyszedł odwiedzić jego żony (tutaj nazwanej Risą) w szpitalu, gdy umierała. Nienawidził psychicznych mocy jego córki i z tego powodu zostawił ją w świątyni Hikawa; odwiedzał ją tylko raz w miesiącu, aby dobrze wyglądać w mediach. Jego sekretarz w tej wersji nazywał się Nishizaki i nie miał żadnych relacji z Rei.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. W Japonii istnieje prawdziwa partia polityczna, "Partia Liberalno-Demokratyczna"; w czasie powstawania mangi była u władzy.