FANDOM

Tajemnicza wampirza lemurzyca
謎の吸血鬼レムレス
Nazo no Kyūketsuki Remuresu
-Seiya- LSTD01288 (supers specials) (HQ LDrip).mp4 snapshot 40.37 -2010.03.10 15.18.58-
Przynależność: Martwy Księżyc
Gatunek: Lemur
Płeć: Kobieta
Śmierć: Atak Moon Gorgeous Meditation (Sailor Moon)
Pierwsze wystąpienie: Przygoda Chibiusy! Przerażający zamek wampirów (anime)
Seiyū: Yuriko Yamamoto

Tajemnicza wampirza lemurzyca (ang. Mysterious Vampire Lemures) – lemurzyca, która opętała Lyrikę Hubert w trzecim odcinku Sailor Moon SuperS: Special. Jej imię nigdy nie zostało podane w odcinku, ale w Sailor Moon SuperS Memorial nazwano ją "nazo no kyūketsuki Lemures" (謎の吸血鬼レムレス; pol. "tajemnicza wampirza Lemures"). Miała długie, rude włosy, czerwone oczy, ostre kły, bladą skórę, szpiczaste uszy i skrzydła nietoperza. Jej strój był w kolorach czarnym, fioletowym i różowym, z trzema żółtymi różami na gorsecie.

Pod postacią Lyriki, żerowała na Chibiusie i jej kolegach z klasy. Ostatecznie została zdemaskowana przez Chibiusę i Kyūsuke. Wtedy ujawniła swoją prawdziwą postać i zaatakowała tę dwójkę dzieci. Po ataku na Kyūsuke, rzuciła się na Chibiusę, ale została zatrzymana przez różę rzuconą przez Tuxedo Mask, nim na miejsce przebyła reszta Sailor Teamu. Mimo że lemurzyca była dość szybka i silna, Guardian Senshi zdołały ją obezwładnić atakiem Sailor Special Garlic Attack, co pozwoliło Sailor Moon na użycie Moon Gorgeous Meditation. Zanim została zniszczona, ostrzegła Sailor Senshi, żeby jeszcze nie celebrowały zwycięstwa, gdyż jeszcze istnieje wiele potworów z jej rodzaju.

Wrogowie: Martwy Księżyc
DeadMoonSymbol