FANDOM

Taiyan
タイヤーン
Taiyān
Ep98 4
Przynależność: Bractwo Śmierci
Gatunek: Daimon
Płeć: Kobieta
Pan: Kaolinite
Misja: Zdobyć Kryształ Czystego Serca Katsutoshiego Yamady
Śmierć: Atak Moon Spiral Heart Attack
Pierwsze wystąpienie: Odc. 98 (anime)
Seiyū: Yuka Ōno

Taiyan – dziewiąty daimon należący do Kaolinite, pojawiła się w 9 odcinku trzeciego sezonu anime. Jej misją było odnalezienie czystych serc dla profesora Tomoe.

Taiyan ma znak Bractwa Śmierci na czole.

Jajo daimona zostało zainkubowane w motocyklu. Potwór zaatakował Katsutoshiego Yamadę, by odebrać jego Kryształ Czystego Serca.

Taiyan mogła przybrać formę opony, co dawało jej lepszą mobilność i szybkość. Taiyan miała moc do wytworzenia swojego duplikatu dzięki manewrowi „Double Taiyan”, a dzięki „Chain Ring” mogły stworzyć parę złotych kajdanek, którymi mogły skuć do siebie dwie osoby.

Kaolinite wykorzystała różnicę poglądów Sailor Moon i Sailor Uranus, by skuć je razem dzięki mocy Taiyan. Daimon i jej dubel goniły wojowniczki aż do jaskini, ale zgubiły je. Po tym jak obie wojowniczki nauczyły się pracować razem, uciekły z kajdanek i Sailor Uranus zniszczyła replikę Taiyan atakiem World Shaking, a Sailor Moon skorzystała z okazji, aby zniszczyć daimona Moon Spiral Heart Attack.

CiekawostkaEdytuj

  • Jej imię pochodzi od słowa „tyre” (pl. „opona”) zapisywanego po japońsku jako „taiyā” (jap. タイヤー).

GaleriaEdytuj

Wrogowie: Bractwo Śmierci
BlackStar