FANDOM

Submarine Reflection
深海鏡射 / サブマリン・リフレクション
Shinkai Kagamii / Sabumarin Rifurekushon
Submarine-reflection-Crystal2
Wykonany przez: Czarodziejka z Neptuna
Przedmiot(y): Zwierciadło Głębokich Wód
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 34
Anime: Sailor Moon SuperS: The Movie
Anime Crystal: odc. 35
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni...
Submarine Reflection (pl. Podmorskie Odbicie) – atak Czarodziejki z Neptuna używany w mandze, pierwszym anime, anime Crystal i grach wideo.

Manga Edytuj

W mandze był wyłącznie atakiem ofensywnym. Senshi użyła go po raz pierwszy razem z Chronos Typhoon Sailor Pluto, aby zniszczyć wskrzeszone Pięć Wiedźm.

Pierwsze animeEdytuj

W pierwszym anime ten atak pojawił się tylko dwa razy: w filmie kinowym Sailor Moon SuperS: The Movie oraz w odcinku 169.

W filmie SuperS atak został użyty, aby odkryć słabości Poupelina, Banane'a i Orangeata. Z lustra wydostał się promień światła, pod wpływem którego flety wróżek zaczęły świecić, zdradzając, że są ich słabą stroną.

W odcinku 169, jako Super Sailor Neptune, użyła tego ataku ofensywnie przeciwko Mirror Paredri.

Anime Crystal Edytuj

Aby wykonać ten atak, Sailor Neptune użyła swojego talizmanu, aby wysłać w stronę przeciwnika potężną falę morskiej wody.

Sailor Neptune pierwszy raz użyła tego ataku w odcinku 35, aby zniszczyć wskrzeszone Pięć Wiedźm.

Submarine Reflection Crystal

Gry wideoEdytuj

Submarine Reflection został użyty w grach wideo Sailor Moon SuperS: Zenin Sanka!! Shuyaku Soudatsusen oraz Sailor Moon: Another Story.

Submarinereflection (gra)

CiekawostkiEdytuj

  • Atak przetłumaczono na "Zwierciadełko, znikadełko" w polskiej wersji tłumaczenia anime dla Polsatu.

GaleriaEdytuj

Manga
Pierwsze anime
Anime Crystal

Klipy wideoEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal