FANDOM

Starlight Honeymoon Therapy Kiss
スターライト・ハネムーン・セラピー・キッス
Sutāraito Hanemūn Serapī Kissu
Stk4
Wykonany przez: Eternal Sailor Moon
Przedmiot(y): Eternal Tiare;
Spiral Heart Moon Rod, miecz (tylko musicale)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 49
Anime: odc. 168 (nienazwany)
odc. 173 (nazwany)
Sera Myu: Yume Senshi - Ai - Eien ni... Saturn Fukkatsu Hen

Starlight Honeymoon Therapy Kiss (pl. Uzdrowicielski Pocałunek Gwiezdnego Światła Miesiąca Miodowego) – atak Wiecznej Czarodziejki z Księżyca z mangi, anime i musicali.

W mandze i w musicalach Eternal Sailor Moon i Sailor Chibi Moon wykonywały wspólny atak o nazwie Starlight Honeymoon Double Therapy Kiss.

MangaEdytuj

W mandze atak po raz pierwszy pojawił się w akcie 49, po tym jak wojowniczki Układu Słonecznego przelały swoje moce do Berła Wieczności. Pozwoliło to Eternal Sailor Moon wykonać ten atak i raz na zawsze zniszczyć Królową Nehellenię.

Pierwsze animeEdytuj

W piątym sezonie głównie używała tego ataku, aby przywrócić blask Gwiezdnemu Ziarnu Phage'a i przywrócić potwora do ludzkiej postaci. Gdy ten atak był używany, różowe światło otaczało phage i fala piór przepłynęła obok nich. Pokonane phage wołały "Beautiful!".

Zanim pokazały się Sailor Animamates, atak ten został użyty bardziej w ofensywny sposób – aby zniszczyć Mirror Paredri Królowej Nehellenii.

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku 169 anime, ten atak nie był w stanie pokonać Królowej Nehellenii, ale w mandze natychmiast ją zniszczył.

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime

Klip wideoEdytuj

Starlight Honeymoon Therapy Kiss (High Quality)

Atak w pierwszym anime