FANDOM

Spiral Heart Moon Rod
スパイラル・ハート・ムーン・ロッド
Supairaru Hāto Mūn Roddo
Spiral Heart Moon Rod (Crystal)
Polska nazwa: Księżycowe Berło Spiralnych Serc
Używany przez: Sailor Moon / Super Sailor Moon
Nowa Królowa Serenity (manga i Crystal)
Cel użycia: atak
Zwrot: Moon Spiral Heart Attack
Rainbow Moon Heart Ache;
Moon Cosmic Power (tylko pierwsze anime);
Rainbow Double Moon Heart Ache;
Moon Healing Escalation, Moon Princess Halation, Moon Gorgeous Meditation, Starlight Honeymoon Therapy Kiss (tylko musicale)
Pierwsze pojawienie się w:
Mandze: akt 26
Anime: odc. 91
Anime Crystal: odc. 26
Musicalu:  ?

Spiral Heart Moon Rod – broń używana przez Czarodziejkę z Księżyca. W pierwszym anime berło powstało z miłości Usagi i Mamoru, podczas gdy w mandze i drugim anime wojowniczka otrzymała je od Nowej Królowej Serenity. Przedmiot służył do wykonania ataków Moon Spiral Heart Attack oraz Rainbow Moon Heart Ache.

Pierwsze animeEdytuj

Berło to było ozdobione złoto-czerwoną główką w kształcie serca z kryształem w środku i małą koroną oraz żółtą kokardą pod spodem. Czasami określana jako "Legendarna Księżycowa Pałeczka".

Różdżka ta powstała z połączonych mocy wzajemnej miłości Usagi i Mamoru, która chciała ochronić za wszelką cenę ukochanego i pozostałe Czarodziejki przed Daimonem Nekonneru. To pragnienie utworzyło także poza berłem nową broszkę transformacji – Cosmic Heart Compact.

Dzięki mocy Pegaza na początku czwartego sezonu, berło przemieniło się w Kaleidomoon Scope.

Sailor Moon dwukrotnie użyła tego berła w Sailor Moon S: The Movie. Po raz pierwszy użyła go, aby zniszczyć Śnieżne Tancerki, które zamroziły miasto i jego mieszkańców. Po raz drugi próbowała użyć tej różdżki w ataku Rainbow Moon Heart Ache jako Super Sailor Moon przeciwko Śnieżnej Księżniczce Kaguyi. Atak ten jednak się nie udał.

Manga i anime CrystalEdytuj

Po zniszczeniu Cutie Moon Rod, Usagi dostała tę różdżkę od Chibiusy, jako prezent od Nowej Królowej Serenity w podzięce za uratowanie Kryształowego Tokio.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Pierwsze anime
PROPLICA od Bandai