FANDOM

Sparkling Wide Pressure
スパークリング・ワイド・プレッシャー
Supākuringu Waido Puresshā
Sparkling Wide Pressure Crystal
Wykonany przez: Czarodziejka z Jowisza
Przedmiot(y): Piorunochron (czasami)
Pierwsze użycie w:
Mandze: akt 16
Anime: odc. 65
Anime Crystal: odc. 17
Sera Myu: Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen

Sparkling Wide Pressure (pol. Wielkie Iskrzące Napięcie) – atak Czarodziejki z Jowisza używany przez nią w mandze, obu anime, musicalach i grach wideo.

Manga Edytuj

Sailor Jupiter użyła tego ataku po raz pierwszy przeciwko Berthier w akcie 16 mangi. Został użyty jeszcze jeden raz, w kolejnym rozdziale, gdzie został użyty przeciwko Petz. Jak w anime wojowniczka składa dłonie i ciska energię na wroga, ale wyglądał bardziej na pioruny niż dysk. W akcie 16 wersji shinsōban mangi pośród piorunów były widoczne też kwiaty.

Pierwsze anime Edytuj

Sailor Jupiter użyła tego ataku po raz pierwszy przeciwko Petz w odcinku 65 anime. Na samym początku widzimy wojowniczkę w otoczeniu piorunów. Składa ona ręce przed sobą, następnie oddala je trochę od siebie tak, że pomiędzy nimi widoczna jest zielona wiązka prądu o wysokim napięciu. Następnie Sailor Jupiter bierze ten dysk w jedną rękę, wypowiada słowa Sparkling Wide Pressure, robi zamach i rzuca nim w przeciwnika.

Anime Crystal Edytuj

W anime użyła ataku po raz pierwszy w odcinku 17 przeciwko Petz i jej droidom.

Musicale Edytuj

Atak Sparkling Wide Pressure został użyty przez czarodziejkę już w pierwszym z musicali – Gaiden Dark Kingdom Fukkatsu Hen, w którym został użyty przeciw Nephrite'owi.

Gry wideo Edytuj

Atak ten pojawił się także w grach Sailor Moon R na Super Famicom, Sailor Moon S na 3DO i Sailor Moon: Another Story. W Another Story pojawiał się jako masa energii, która eksplodowała w zetknięciu z celem.

Sparkling Wide Pressure (gra)

Atak w grze Sailor Moon R na Super Famicom

Galeria Edytuj

Pierwsze anime

Klipy wideoEdytuj

Pierwsze anime
Anime Crystal