FANDOM

Skradzione czyste serce! Usagi w beznadziejnej sytuacji
Logo ep102
奪われた純な心! うさぎ絶体絶命
Ubawareta pyua na kokoro! Usagi zettai zetsumei
Sezon: Sailor Moon S
Reżyseria: Noriyo Sasaki
Scenariusz: Katsuyuki Sumizawa
Reżyser animacji: Taichi Nakamura
Premiera: 16 lipca 1994
Potwór: Cenicienta
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Łzy Usagi! Szklane pantofelki na urodziny
Następny: Przybycie małej pięknej wojowniczki

Skradzione czyste serce! Usagi w beznadziejnej sytuacji (jap. 奪われた純な心! うさぎ絶体絶命 Ubawareta pyua na kokoro! Usagi zettai zetsumei) – 13 (102) odcinek trzeciej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 16 lipca 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Odcinek zaczyna się w miejscu, gdzie się skończył poprzedni. Usagi nadal przemawia do uwięzionego w krysztale lodu Tuxedo Mask. Jest zrozpaczona. Kaolinite ostrzega Usagi, że jeśli nie odda swojego czystego serca, roztłucze lodową rzeźbę Tuxedo na tysiące kawałków. Usagi mówi, aby nie robiła mu krzywdy, bo chodzi tylko o nią. Kaolinite wykorzystuje jej nieuwagę i rozkazuje daimonowi zabrać jej kryształ, ale przeszkadzają im Wojowniczki. Kaolinite, czując się zagrożona, oświadcza dziewczynom, by pojawiły się w wieży Tokyo Tower, bo inaczej pozbędzie się Tuxedo Mask. Już po chwili znika.

Sailor Jupiter zauważa Sailor Uranus i Sailor Neptune i mówi, że pewnie przybyły po talizman, bo po nic innego już by nie przyszły, nawet by uratować Usagi, ale tylko po czyste serce. Także Uran i Neptun znikają. Usagi mówi, że musi stawić czoło Kaolinite i uratować jej Tuxedo. Dodaje, że Mamoru się zmienił w kryształ, bo próbował ją chronić. Postanawia udać się do Tokyo Tower sama i oddać to, czego chce Kaolinite. Dziewczyny jej mówią, że trzeba opracować jakiś plan, ale Usagi już wybiega z klatki schodowej. Spotyka tam Harukę i Michiru i prosi je, aby ją podwiozły do wieży, gdzie się umówiła z Kaolinite. Rei tylko się pyta, czy Usagi się pogodziła z Mamoru, ale Usagi już odjeżdża autem Haruki.

Podczas przeprawy Michiru i Haruka się pytają Usagi, czy gdyby ktoś się dla nich poświęcił, to ona też by się poświęciła, by uratować świat i swoich najbliższych, choćby sama miała umrzeć. Wtedy Usagi odpowiada, że to teoria dla filozofów i że jeśli się połączy siły, to nikt nie musi umierać, a śmierć odczuje sam wróg. Gdy auto wjeżdża do tunelu Usagi zauważa podobieństwo Haruki i Michiru do Sailor Uranus i Sailor Neptune. Usagi sobie przypomina walkę z nimi, porwanie Neptuna i gdy z Sailor Uranus została związana kajdanami, które je trzymały razem. W końcu auto się zatrzymuje przed wieżą. Usagi wchodzi do budynku. Michiru się pyta, czy jej w czymś pomóc, ale Usagi odpowiada, że nie. Haruka mówi, że Usagi Tsukino wchodzi w paszczę lwa i z łatwością zdobędą talizman. Michiru mówi, że ona zginie, ale Haruka z bólem na sercu oświadcza, że to jedyny sposób na ocalenie świata.

Usagi wchodzi do windy, podczas gdy wpada w pułapkę. Kaolinite odbiera jej czyste serce, lecz w ostatniej chwili coś uderza w jej rękę. To Sailor Uranus zabiera serce, a gdy je sprawdza, okazuje się, że to nie talizman. Zła Kaolinite niszczy szyby i dach, ułatwiając dwom wojowniczkom zniknięcie. Serce wraca do Usagi, której Kaolinite mówi, że dziewczyna i tak zginie, ponieważ tak łatwo nie odpuści Czarodziejce z Księżyca. Tymczasem do wieży trafiają pozostałe Czarodziejki. Przed wejściem Luna mówi Minako, że powodzenie całej akcji zależy od niej... Wojowniczki walczą z Cenicientą, gdyż Kaolinite zniknęła. Wśród dziewcząt znajduje się Sailor Moon... Usagi z przerażeniem stwierdza, że druga Sailor Moon to przemieniona za pomocą Disguise Pen Minako. Kaolinite mówi, że coś tu nie gra. Sailor Moon odpowiada, że „przecież wygląda identycznie jak...”, ale wtrąca się Rei i mówi, że beksa Usagi nie umiałaby być Wojowniczką. Wtrąca się Makoto i to potwierdza. Kaolinite wierzy w podstęp Czarodziejek i rzuca Cosmic Heart Compact na ziemię. Kaolinite przed zniknięciem rozkazuje Cenicientcie zabić Wojowniczki. Pojawia się Luna, każąc Usagi chwycić przedmiot i się przemienić w Czarodziejkę z Księżyca. Pod nieuwagę Cenicienty Usagi się przemienia w Sailor Moon. Uwalnia Tuxedo z kryształu i niszczy potwora.

Na zewnątrz Kaolinite walczy z Uranem i Neptunem. Na pomoc ruczają im Inner Senshi, a sailor Uranus skutecznie zabija Kaolinite zaklęciem World Shaking.

Obsada Edytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Kryształowe pantofelki (część 2).